// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

پیوستن تهیه‌کننده بازی Bloodborne به استودیو تیم نینجا

تیم نینجا، سازنده‌ی مجموعه‌هایی چون Nioh و Ninja Gaiden اعلام کرده است که ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده‌ی بازی Bloodborne به این استودیو ملحق شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Team Ninja اعلام کرده است که ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده‌ی Bloodborne که چند ماه پیش در پی انحلال استودیوی ژاپن سونی از این شرکت جدا شده بود، حالا به این استودیو پیوسته است. البته به‌نظر می‌رسد که طرفداران حداقل فعلا نباید منتظر ساخت نسخه‌ی جدید Nioh با همکاری یاماگیوا باشند، چراکه تیم نینجا در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی این مجموعه ندارد.

خبر پیوستن یاماگیوا به تیم نینجا را اما زودتر از خود استودیو، شوهی یوشیدا، رئیس سابق استودیوهای پلی استیشن اعلام کرد. او به‌تازگی عکسی در توییتر منتشر کرده است که او را درکنار یاماگیوا و فومیهیکو یاسودا، کارگردان مجموعه‌ی Nioh نشان می‌دهد. مدت کمی پس از این توییت بود که تیم نینجا این خبر را به‌صورت رسمی اعلام کرد. شما می‌توانید این عکس را در ادامه مشاهده کنید.

شوهی یوشیدا در کنار تهیه‌کننده بلادبورد و کارگردان مجموعه Nioh

ماساکی یاماگیوا (راست)، شوهی یوشیدا (وسط)، فومیهیکو یاسودا (چپ)

یاماگیوا علاوه‌بر بلادبورن، روی آثاری چون Deracine و Tokyo Jungle نیز کار کرده است. پس از اینکه سونی استودیوی ژاپن خود را در فوریه‌ی گذشته (بهمن-اسفند ۹۹) تعطیل کرد، یاماگیوا نیز تصمیم گرفت به‌کلی از سونی جدا شود. البته سونی درجریان تعطیلی شعبه‌ی ژاپن، استودیوی Team Asobi، سازنده‎‌ی بازی‌های Astro Bot را دست‌نخورده نگه داشت و اجازه داد این استودیو به‌صورت مستقل به کارش ادامه دهد.

یاسودا در دی‌ماه سال گذشته گفته بود که تیم نینجا در حال حاضر روی ساخت نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Nioh یا Ninja Gaiden کار نمی‌کند و می‌خواهد تمرکز خود را روی ساخت آثار جدید معطوف کند. همچنین آن‌ها در حال حاضر با همکاری اسکوئر انیکس مشغول ساخت بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins هستند که قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

آخرین بازی تیم نینجا Nioh 2 بود که اواخر سال ۹۸ برای پلی استیشن 4 و بهمن سال گذشته نیز برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شد. این استودیوی ژاپنی همچنین در خرداد امسال کالکشن Ninja Gaiden: Master Collection را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ به بازار عرضه کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی پیوستن یاماگیوا به تیم نینجا چیست؟ فکر می‌کنید او چه تاثیری می‌تواند روی کیفیت بازی‌های آینده‌ی این استودیو داشته باشد؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده