// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

جید ریموند از گرافیک بازی انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 می‌گوید

جید ریموند از Haven Studios با برخی از سازندگان اصلی سری Assassin's Creed مشغول ساخت یک بازی انحصاری جدید برای پلی استیشن 5 با گرافیک خیره‌کننده است.

چند استودیو متفاوت در همکاری با Sony XDev مشغول ساخت بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 هستند؛ از جمله Haven Studios با ۵۴ بازی‌ساز که جید ریموند مدیریت آن را برعهده دارد. او به‌تازگی سربسته راجع به مواردی همچون جلوه‌های بصری متعلق به نسل ۹ محصول جدید خود صحبت کرده است تا مخاطب‌ها بیش‌ازپیش پروژه را بشناسند.

چند عضو کلیدی استودیو Haven در حقیقت سازندگان اصلی مجموعه بازی Assassin's Creed هستند

ریموند با حدودا ۲۵ سال سابقه‌ی بازی‌سازی و حضور در مقام‌های بالای شرکت‌هایی همچون یوبیسافت، الکترونیک آرتز و گوگل حالا در استودیو مستقل هیون با حمایت مالی و فنی PS Studios سونی مشغول ساخت بازی شده است. بسیاری از اعضای کلیدی سازنده‌ی نخستین بازی‌های Assassin's' Creed که آن مجموعه را به وجود آوردند، حالا در این تیم حضور دارند.

تیم ریموند در حال ساخت یک بازی ویدیویی است که در آن گیمر کنترل زیادی روی محتوا خواهد داشت. سازندگان می‌خواهند یک مجموعه‌ی جدید و خاص را به وجود بیاورند که هم مثل AC در یادها بماند و هم اِلِمان‌های اجتماعی به‌خصوص داشته باشد. در گذشته دیدیم که آگهی‌های استخدامی استودیو Haven به وجود عناصر بازی‌های لایو سرویس در محصول نهایی اشاره دارند و صحبت‌های ریموند هم با برداشت انجام‌شده از روی آن اطلاعات جور درمی‌آیند. ریموند بازی را یک پروژه‌ی بزرگ و جاه‌طلبانه می‌داند که به‌دنبال رسیدن به سطح تازه‌ای از جلوه‌های بصری است و قصد بهره‌برداری حداکثری از قابلیت‌های کنسول PS5 را دارد.

جید ریموند / Jade Reymond

رافائل لاکوست، کارگردان هنری سابق سری بازی Assassin's' Creed به شکل جاه‌طلبانه مشغول طراحی گرافیک اثر است. محصولی که جید ریموند آن را نخستین بازی Terabyte می‌داند. وی توضیح می‌دهد: «چگونه می‌توان این حجم از داده را پشتیبانی کرد؟ تمام مواردی که ما بازی‌سازها طی چندین و چند سال آموختیم، برای رسیدن به سطح تازه‌ای از کیفیت جالب به‌نظر می‌رسند. برخی از موارد تکنیکی لازم برای تولید اثر جدید را موقع کار روی تکنولوژی‌های استریمینگ بازی‌های ویدیویی در گوگل آموختیم».

پس از آن که گوگل تصمیم گرفت بازی‌سازی اختصاصی را کنار بگذارد، ریموند قبل از هر شرکت دیگر برای تشکیل استودیو جدید خود سراغ پلی استیشن سونی رفت. او طی مصاحبه با کریستوفر درینگ از رسانه گیمز اینداستری گفت که به همین خاطر بسیار خوشحال است که هرمن هالست ایده و تیم او را پذیرفت.

کوری می، نویسنده‌ی بازی‌های مختلف از جمله Assassin's Creed 2 اکنون روی بازی استودیو Haven کار می‌کند. متیو لادک که ۱۶ سال سابقه‌ی کار در یوبی‌سافت را دارد، حالا یکی از سازندگان اصلی اولین اثر استودیو تازه‌ی جید ریموند است. پیر-فرانسوا سپینسکی با بیشتر از ۱۵ سال سابقه‌ی کار در یوبیسافت، اکنون یکی بالاترین مقام‌های استودیو Haven را دارد.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده