نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

برتری بازی های PS5 نسبت به کنسول های قبلی از زبان جیم رایان

جیم رایان در مصاحبه اخیر خود با نشریه گیمزاینداستری گفته است که مجموعه بازی های پلی استیشن 5 از تمام کنسول‌های قبلی پلی استیشن قوی‌تر است.

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس Sony Interactive Entertainment، در مصاحبه‌ای که با نشریه Games Industry داشته، ادعاهای جسورانه‌ای را درباره فهرست بازی‌های پلی استیشن 5 مطرح کرده است. رایان گفته است که تمام مجموعه بازی‌های کنسول‌های قبلی پلی استیشن بهتر و قوی‌تر است. صحبت‌های مدیرعامل شرکت سرگرمی تعاملی سونی در ادامه قرار گرفته است:

«فهرست بازی‌های زمان عرضه بهترین مجموعه تاکنون بوده است و حتی می‌توانم بگویم بهتر از هر کنسول دیگری. از آن‌موقع کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم مثل عرضه بازی‌های Returnal، Ratchet & Clank: Rift Apart و MLB The Show 21 برای آمریکا.

فهرست بازی‌هایی که قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شوند خیلی فوق‌العاده است تاجایی‌که از همه کنسول‌های قبلی خودمان پیشی می‌گیرد. به‌شدت منتظر روز عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Horizon Forbidden West, God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 هستم.»

همچنین رایان در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است که دوست دارد درهای این شرکت به‌روی مخاطبان بیشتری باز شود و صدها میلیون نفر بتوانند بازی‌های پلی استیشن را تجربه کنند. قطعا قرار است در آینده آثار بسیار مهمی برای پلی استیشن 5 منتشر شوند ولی متاسفانه باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کرد و منتظر روز عرضه باشیم. همچنین به‌لطف استودیو Insomniac Games آثار موردانتظار Marvel’s Wolverine و Spider-Man 2 هم جزو این فهرست قرار دارند.

نظر شما درباره‌ی ادعای جیم رایان چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده