// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴

بازی های ماه اکتبر پلی استیشن Now ؛ از The Last of Us Part 2 تا فال اوت 76

سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که هفت بازی ویدیویی فردا به سرویس پلی استیشن Now می‌پیوندند؛ از The Last of Us Part 2 تا فال اوت 76.

درحالی‌که شایعه‌ای راجع به قرارگیری بازی The Last of Us Part 2 روی سرویس پلی استیشن Now منتشر شده بود، حالا سونی به‌صورت رسمی خبر از رخ دادن این اتفاق داده است. البته تازه‌ترین اثر تحسین‌شده‌ی ناتی داگ تنها بازی نیست که از فردا تقدیم مشترک‌های سرویس PS Now می‌شود. بلکه شش بازی دیگر هم آن را همراهی می‌کنند. پلی استیشن Now که هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی آن ۵۹.۹۹ دلار است، به گیمر اجازه‌ی تجربه‌ی بیشتر از ۸۰۰ بازی ویدیویی می‌دهد که متعلق به کنسول PS2، کنسول PS3 و کنسول PS4 هستند.

کاربرهای کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ سونی درکنار گیمرهای کامپیوترهای شخصی توانایی بهره‌برداری از این سرویس را دارند. البته با این تفاوت که کاربرهای پلتفرم PC فقط می‌توانند بازی‌های پلی استیشن Now را به شکل اینترنتی اجرا کنند. اما کاربرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از توانایی دانلود و نصب حدودا ۴۰۰ بازی PS4 قرارگرفته روی سرویس PS Now هم برخوردار هستند. پس فقط برای بازی‌های PS2 و PS3 حاضر در این سرویس باید سراغ اجرای استریم‌محور بروند.

کابوی مشغول قدم زدن در غرب وحشی بازی Desperados III

درصد بسیار بسیار زیادی از بازی‌های PS Now به‌صورت دائمی به آن می‌پیوندند و همواره تنها تعداد اندکی از آن‌ها به شکل موقتی روی سرویس قرار دارند. مثلا اکنون بین بازی‌های ماه اکتبر PS Now فقط The Last of Us Part 2 تاریخ پایان یافتن حضور در این سرویس اشتراکی دارد. فهرست کامل هر هفت بازی که از فردا به پلی استیشن Now اضافه می‌شوند، در ادامه قابل مشاهده است.

  • بازی The Last of Us Part II تا ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی)
  • بازی Fallout 76
  • بازی Amnesia: Collection
  • بازی Final Fantasy VIII Remastered
  • بازی Yet Another Zombie Defense HD
  • بازی Victor Vran: Overkill Edition
  • بازی Desperados 3

رکورددار جوایز Game of The Year نیازی به معرفی ندارد و فال اوت 76 هم به‌عنوان محصول بتسدا کاملا شناخته‌شده است. این وسط قطعا Amnesia: Collection می‌تواند برای برخی از افراد عاشق بازی های ترسناک جذاب باشد. اگر می‌خواهید آشنایی خود با اثر تاکتیکی استودیو Mimimi Games و شرکت THQ Nordic را افزایش بدهید، زومجی شما را دعوت به خواندن یا به تماشا نشستن بررسی بازی Desperados 3 به قلم سارا مرتضوی می‌کند.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده