نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷

Elden Ring در مراحل نهایی فرایند ساخت قرار دارد

به نظر می‌رسد که بازی جهان باز و نقش آفرینی Elden Ring از استودیوی FromSoftware طبق برنامه تا ژانویه ۲۰۲۲ آماده عرضه روی پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس خواهد شد.

توسعه‌دهندگان استودیوی FromSoftware، بعد از سکوت طولانی مدت خود در رابطه با روند پیشرفت بازی Elden Ring، بالاخره امسال اقدام به رونمایی از بازی اکشن - RPG خود کردند و از آن زمان تاکنون، فرام‌سافتور و بندای نامکو، ناشر این بازی، اطلاعات خوبی را با علاقه‌مندان مورد انتظارترین بازی سال در جوایز The Game Award به اشتراک گذاشتند. الدن رینگ در حال حاضر برای عرضه در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده اما تأخیر و تعویق در زمان انتشار بازی‌ها این روزها به امری رایج و طبیعی تبدیل شده است. با درنظرگرفتن این نکته، اظهارات اخیر توسعه‌دهندگان این بازی می‌تواند برای اطمینان بیشتر از این موضوع مفید واقع شود.

یاشوهیرو کیاتو، از استودیوی فرام‌سافتور در مصاحبه اخیر خود با مجله Famitsu، اظهار داشته که این بازی به خوبی در مسیر پیش‌بینی شده در حال پیشرفت بوده و هم‌اکنون «در مراحل پایانی روند توسعه خود به سر می‌برد.» وی در ادامه اضافه کرده که تیم توسعه‌دهندگان این بازی ترجیح می‌دهند در سکوت کار خود را دنبال کنند.

یکی از باس‌های Elden Ring

درحالی که تا ماه ژوئن سال جاری، اطلاعاتی از بازه‌ی انتشار بازی Elden Ring منتشر نشده بود، گزارش‌هایی که اوایل امسال در اخبار شنیده می‌شد، از تأثیر شرایط دورکاری و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بر روند توسعه این بازی حکایت داشت. موضوعی که در آن زمان گفته می‌شد منجر به تأخیر در فرایند پیشرفت بازی در این استودیو شده است. اما با نزدیک شدن به مراحل نهایی ساخت این بازی، می‌توان امیدوار بود که اینبار با عقب افتادن و بهم ریختن زمان‌بندی عرضه این بازی مواجه نشویم.

الدن رینگ به‌عنوان جدیدترین ساخته استودیو فرام‌سافتور شباهت‌هایی از حیث ساختار کلی به بازی‌های قبلی این استودیو از جمله دارک سولز و بلادبورن خواهد داشت. بااین‌حال جهان بازی و اتمسفر کلی آن حالتی خاص و منحصربه‌فرد دارد. داستان الدن رینگ حول سرزمین Lands Between و وقایع داخل آن می‌چرخد. در این سرزمین، الدن رینگ و قدرت آن مایه حیات Erdtree به حساب آمده و حال الدن رینگ در حال نابودی است. قدرت الدن رینگ در قالب شارد‌های مختلف در اختیار لردهای ملکه ماریکا جاویدان قرار گرفته و حال بازیکن در نقش یک Tarnished، وظیفه دارد تا شاردهای الدن رینگ را جمع‌آوری کرده، قدرت آن را بازیابی و با نابودی تمامی موانع به الدن لرد سرزمین Lands Between تبدیل شود.

بازی Elden Ring و جنگجوی تسلیم شده در دالان

الدن رینگ در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (یکم بهمن ماه ۱۴۰۰) برای پی سی، PS4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده