// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲

فاش شدن بازی های ماه اکتبر پلی استیشن Now

به‌نظر می‌رسد بازی‌های ماه اکتبر ۲۰۲۱ سرویس پلی استیشن ناو زودتر از موعد فاش شده است و درمیان آن‌ها نام The Last of Us Part 2 و Fallout 76 به چشم می‌خورد.

براساس جدیدترین اخبار، برخی کاربران ردیت گزارش داده‌اند بازی‌های ماه اکتبر سرویس PlayStation Now، پیش از معرفی رسمی توسط سونی، در کنسول‌ آن‌ها فهرست شده است. این افراد اسکرین‌شاتی را از بازی‌های این ماه به اشتراک گذاشته‌اند که در آن The Last of Us Part 2، فال‌اوت 76، Desperados 3، ریمستر Final Fantasy 8 و بازی‌های دیگری به چشم می‌خورد. باتوجه‌به نام‌های حاضر در این فهرست می‌توان گفت که مشترکین پلی استیشن Now قرار است چند بازی خوب و باکیفیت را در ماه جاری تجربه کنند.

انتظار می‌رود سونی تا چند روز دیگر به‌صورت رسمی از بازی‌های ماه اکتبر ۲۰۲۱ پلی استیشن ناو رونمایی کند. در ماه میلادی گذشته نیز بازی‌های تکن 7، Killing Floor 2 ،Windbound ،Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition و Moonlighter به سرویس PlayStation Now اضافه شدند.

فاش شدن بازی‌های ماه اکتبر 2021 پلی استیشن ناو

پلی استیشن Now در حال حاضر میزبان بیش از ۷۰۰ بازی پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 است و کاربران روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی به این سرویس دسترسی دارند. همچنین بیش از ۳۰۰ بازی پلی استیشن 4 وجود دارد که مشترکین PlayStation Now می‌توانند روی کنسول خود دانلود و تجربه کنند.

همچنین سونی چندوقت پیش نام محبوب‌ترین بازی‌های پلی استیشن ناو را بین تاریخ‌های ۱۱ اسفند تا ۱۱ خرداد به تفکیک پلتفرم اعلام کرد. گفتنی است که برای تعیین محبوب‌ترین بازی‌ها به تعداد کل ساعاتی که آن بازی توسط بازیکنان سراسر دنیا تجربه شده، توجه شده است. نتیجه این بود که در این بازه‌ی زمانی سه‌ماهه، Bloodborne محبوب‌ترین بازی این سرویس روی پلتفرم پی سی بود. روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 نیز آثاری چون اونجرز، Horizon Zero Dawn، کالاف دیوتی بلک آپس 3، F1 2020 و WWE 2K19 پرطرفدارترین بودند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های ماه اکتبر PlayStation Now چیست؟ اگر مشترک هستید، به تجربه‌ی کدامیک تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده