// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

شایعه: سرمایه‌گذاری سونی روی ساخت بازی جدید سایلنت هیل توسط هیدئو کوجیما

بنابر شایعات جدیدی که به گوش می‌رسد، سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز برای ساخت بازی سایلنت هیل جدید حمایت مالی می‌کند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که این اولین‌بار نیست که ما شایعاتی در مورد ساخت بازی سایلنت هیل می‌شنویم. بنابر شایعات به نظر می‌رسد که بازی جدید Silent Hill توسط سونی تحت حمایت مالی قرار گرفته است و همچنین استودیو کوجیما پروداکشنز، توسعه‌دهنده‌ی بازی دث استرندییگ در حال ساخت آن است. دیروز گزارش‌هایی درباره‌ی اینکه کونامی به‌دنبال راه اندازی مجدد تعدادی از محبوب‌ترین سری بازی‌های خود از جمله Metal Gear Solid و Castlevania است، منتشر شد. این گزارش که ابتدا توسط VGC منتشر و سپس توسط Eurogamer تأیید شد، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت بازی‌های متعدد Silent Hill در استودیوهای خارجی نیز وجود داشت. ما همچنین می‌دانیم که یک پروژه به احتمال زیاد توسط تیم Bloober لهستان در حال انجام است.

به‌گفته‌ی Gematsu به نقل از یک منبع معتبر، ساخت یکی از بازی‌های Silent Hill توسط استودیو Kojima Productions هدایت می‌شود و سونی نیز بودجه‌ی ‌آن را تأمین می‌کند. این اولین باری نیست که اعلام شده است این سری بازی ترسناک با پلی استیشن در ارتباط است. سال گذشته ارتباطات قوی بین استودیو ژاپن و این مجموعه وجود داشت اما پس از آن این توسعه‌دهنده به‌طور ناگهانی کنار گذاشته شد. پس از آن نیز برخی از طرفداران احساس می‌کردند که بازی Abandoned یکی از پرو‌ژه‌های مرموز کوجیما است که درنهایت این موضوع رد شد.

اندی رابینسون از رسانه VGC، چندی پیش در این‌باره اعلام کرد که چیزی در مورد ساخت بازی Silent Hill توسط استودیو کوجیما پروداکشن نشنیده است :«تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که استودیوی ژاپنی که در گزارش من به آن اشاره شده است، استودیو ‌Kojima Productions نیست. به احتمال زیاد بازی‌های متعددی در ژاپن در حال ساخت است یا استودیوهای خارجی متعددی در حال همکاری با هم هستند اما این حدس و گمان من است. سال [رومانو] در گماتسو روزنامه نگار معتبری است بنابراین من در مورد صحت اطلاعات او شک ندارم.»

به نظر می‌آید که این شایعات در مورد ساخت بازی سایلنت هیل تمامی ندارد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده