// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

خشنودی جف بیزوس از موفقیت بازی New World

رئیس هیئت مدیره‌ی آمازون به ستایش بازی New World پرداخت و گفت این شرکت پس از تجربه‌ی چند شکست در دنیای بازی، بالاخره توانست مزه‌ی موفقیت را نیز بچشد.

بازی New World تعداد قابل توجهی از گیمرهای پلتفرم PC را مشغول خود کرد و توانست تبدیل به نخستین موفقیت جدی آمازون گیمز پس از چندین و چند شکست سنگین شود. جف بیزوس به‌عنوان موسس آمازون و رئیس اجرایی هیئت مدیره‌ی فعلی آن به ستایش این بازی طبقه‌بندی‌شده در ژانر MMORPG پرداخت؛ محصولی که توانست به بیشتر از ۸۶۰ هزار بازیکن همزمان برسد. در تمام دوران فعالیت فروشگاه دیجیتالی استیم تا به امروز فقط چهار بازی ویدیویی را می‌بینیم که به تعداد بازیکن‌های همزمان بیشتر رسیده‌اند.

به همین خاطر آمازون تمام تلاش خود را برای بهتر کردن وضعیت سرورهای بازی و افزایش جهان‌های آن به خرج می‌دهد. این شرکت تلاش زیادی برای ورود به دنیای بازی به خرج داد. اما بارها به در بسته خورد؛ بازی شوتر Crucible را خود آمازون از فروشگاه‌های دیجیتالی خارج کرد و بازی MMO ارباب حلقه‌ها کنسل شد. ولی بازی New World با آهنگ‌سازی رامین جوادی و برندن کمبل ظاهرا اوضاع را برای Amazon Games تغییر داده است.

پوستر بازی New World

بیزوس در توئیتر نوشت: «بعد از شکست‌ها و عقب ماندن بسیار در صنعت بازی‌های ویدیویی، ما به یک موفقیت رسیدیم. شدیدا به تیم بابت پایدار ماندن در این مسیر افتخار می‌کنم. شکست‌ها را به‌عنوان چالش‌های کمک‌کننده ببینید که یادگیری را افزایش می‌دهند. هرچه‌قدر هم که اوضاع دشوار شد، از تلاش برای دستیابی به اهداف خود دست نکشید».

او مقاله‌ای تازه به قلم استیو کواچ در رسانه CNBC با محوریت موفقیت بازی New World را کنار مقاله‌ای از رسانه‌ی بلومبرگ قرار داد؛ گزارشی به قلم جیسون شرایر که می‌گفت آمازون می‌تواند در ساخت هر محصول به جز یک بازی ویدیویی خوب موفق شود. جف بیزوس هدف خود از به اشتراک‌گذاری همزمان این دو مقاله در توئيتر را با یک جمله توضیح داد: «آن‌ها تنها در فاصله‌ی زمانی هشت ماه از یکدیگر منتشر شده‌اند». آمازون به‌تازگی اعلام کرد که بازی New World حداقل فعلا در انحصار پلتفرم PC می‌ماند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده