نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

جف گراب: ایکس باکس گیم پس ۳۰ میلیون کاربر ندارد

جف گراب ادعای مدیرعامل Take Two Interactive مبنی‌بر ۳۰ میلیون کاربر برای سرویس گیم پس را رد کرده و از کاهش تعداد کاربران در سه‌ماهه گذشته صحبت کرده است.

به‌تازگی مدیرعامل Take Two Interactive ادعایی جنجالی را مطرح کرد مبنی‌بر اینکه تعداد کاربران سرویس Xbox Game Pass تقریبا به ۳۰ میلیون رسیده است. این صحبت‌ها در یک صفحه چت در سایت یاهو بین استراوس زلنیک و فیل اسپنسر صورت گرفت. البته بعد‌ از ادعای زلنیک، رئیس ایکس باکس گفت که آخرین آمار رسمی اعلام شده برای تعداد کاربران گیم‌پس ۱۸ میلیون نفر است. حالا جف گراب که در سایت VentureBeat فعالیت دارد در توییتر گفته که آمار ۳۰ میلیون کاربر برای گیم‌پس کاملا اشتباه است و واقعیت ندارد.

طبق گزارش گراب تعداد کاربران Game Pass در سه‌ماهه گذشته کاهش هم داشته و به عددی کمتر از ۲۳ میلیون نفر رسیده است: «زلنیک همین‌جوری یک عددی به‌ذهنش رسید و آن‌ را گفت. اگر ۳۰ میلیون شده بود حتما به‌صورت رسمی اعلام می‌کردند». همچنین جز کوردن از سایت ویندوزسنترال در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)‌ در اکانت توییتر خود گفته بود که تعداد کاربران این سرویس بیشتر از ۲۳ میلیون نفر شده است. نویسنده سایت VentureBeat دراینباره گفته است: «بعد از اینکه شایعاتی مطرح شد ایکس باکس نگفت تعداد کاربران کمتر از ۲۳ میلیون شده است چون نگران بودند. نگران این بودند که همه بگویند ایکس باکس دارد کاربرانش را از دست می‌دهد. بعد از تمام این اتفاقات بود که جز کوردن تعداد کاربران را اعلام کرد.»

باید منتظر اعلام رسمی تعداد کاربران از طرف مایکروسافت باشیم ولی درهرصورت تا این لحظه Xbox Game Pass با اختلاف بهترین سرویس اشتراکی برای علاقه‌مندان به صنعت بازی است. اخیرا بازی‌های Marvel’s Avengers و Scarlet Nexus درکنار AI: The Somnium Files هم به گیم‌پس اضافه شدند. همچنین بازی‌های موردانتظار Halo Infinite و Forza Horizon 5 طی ماه‌های آینده و در همان روز عرضه به‌گیم‌پس اضافه خواهند شد.

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های گراب و زلنیک درباره نعداد مشترکان گیم‌پس چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده