// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

عبور فروش ریمیک Demons Souls از مرز ۱.۴ میلیون نسخه

به‌دنبال خریداری شدن بلوپوینت گیمز توسط سونی، مشخص شد که بازسازی Demon's Souls بیش از ۱.۴ میلیون نسخه بوده است.

دیروز بود که سونی رسما اعلام کرد استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) را خریداری کرده و به جمع استودیوهای فرست پارتی سونی اضافه شده است. ازطرفی، یکی از دلایل اصلی این خرید را می‌توان بازسازی بازی Demon's Souls محصول استودیو فرام‌سافتور دانست. بازی اصلی در سال ۲۰۰۹ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 عرضه شده بود.

نوامبر سال ۲۰۲۰ بود که دیمنز سولز ریمیک به‌عنوان بازی روز عرضه پلی استیشن 5 در دسترس کاربران قرار گرفت. دیروز پس از خبر خریداری شدن بلوپوینت گیمز، اطلاعاتی از میزان فروش این بازی هم منتشر شده است. سونی در جریان گفت‌وگوی اخیر خود با آی‌جی‌ان، اعلام کرده که فروش بازی Demon's Souls Remake تا تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) بیش از ۱.۴ میلیون نسخه بوده است.

اشاره کنم که نسخه اورجینال تا پایان سال ۲۰۱۱ تنها یک میلیون نسخه فروش داشت که خب، به‌خاطر عدم بازاریابی مناسب و انتقادهایی که به آن در ژاپن شد، آن‌چنان مورد دور از ذهنی نبود. بازسازی Demon's Souls توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی ریمیک Demon's Souls نوشته است:

بازسازی Demon's Souls نه تنها به نسخه اصلی خود وفادار است، بلکه تغییراتی را روی ظاهر بازی اعمال کرده تا کاربران قدیمی با تمام حس و حال آشنای بازی، تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. همچنین گیم‌پلی بازی و مکانیسم World Tendency بازی Demon's Souls نشان می‌دهد که چرا این بازی تجربه‌ای کامل‌تر و پیچیده‌تر نسبت‌به سری Dark Souls به حساب می‌آید و تمامی رفتار شما در بازی، پیامدهای خودش را دارد. از نظر بصری هم Demon's Souls حتی روی رزولوشن 1440p حسابی چشم‌نواز و هیجان‌انگیز است و موسیقی‌های بازی به هنگام نبرد با باس‌ها، باعث می‌شود در نبرد غرق شوید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده