نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

ماموریت های داستانی جدید در راه بازی Apex Legends

ریسپاون در بلاگ رسمی بازی Apex Legends اعلام کرده است که بخش‌های کوتاه و داستان‌محوری با نام Apex Chronicles به بازی اضافه خواهند شد.

به‌تازگی در وبسایت رسمی Apex Legends پستی قرار گرفته که حضور یک سری مراحل و Questهای کوتاه و داستان‌محور را در بازی تایید کرده است. Respawn Entertainment این ویژگی و حالت جدید را Apex Chronicles نامیده است. اولین قسمت از این مجموعه Old Ways, New Dawn نام دارد که درباره یکی از شخصیت‌ها و لجندهای قدیمی بازی به‌نام Bloodhound است.

بازیکنانی که قصد تجربه Old Ways, New Dawn را دارند باید در یک مسابقه Non-ranked بتل رویال به‌دنبال White Raven بگردند. بعد از پیدا کردن White Raven مرحله فعال می‌شود و بازیکنان به‌یک ماجراجویی فرستاده می‌شوند. در ابتدای این مرحله می‌بینیم که شخصیت Bloodhound یک Prowler را نجات می‌دهد و پس‌از آن درباره گذشته او و اشتباهاتش اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار می‌گیرد.

همچنین ریسپاون درباره حضور چک‌پوینت‌ها در این مراحل صحبت کرده است. در نتیجه حضور بازیکنان با یک‌دیگر تداخل پیدا نخواهد کرد. باتوجه‌به عظمت و بزرگی دنیای بازی تجربه این مراحل داستانی می‌تواند برای طرفداران هیجان‌انگیز باشد.

نظر شما درباره‌ی این مراحل کوتاه داستان‌محور چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده