// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

حضور جید ریموند از استودیو Haven در رویداد GI Live شهر لندن

دیروز اعلام شد که جیم رایان، رئیس پلی استیشن در GI Live با یک مصاحبه خود حضور خواهد داشت. حالا شرکت کردن جید ریموند در این رویداد هم به‌صورت رسمی تایید شده است.

استودیو Haven به ریاست جید ریموند و همراه Sony XDev با پشتیبانی‌های مالی و فنی پلی استیشن، مشغول ساخت یک بازی انحصاری برای PS5 است. چند روز دیگر در رویداد GI: Live شهر لندن، جید ریموند راجع به تأسیس این استودیو جدید طی دوران پاندمی با حمایت پلی استیشن سونی صحبت خواهد کرد. تیم او مشغول ساخت محصولی است که یک مجموعه‌ی جدید را به وجود می‌آورد؛ با یک بازی که تحت برند PS Studios عرضه می‌شود.

برخی از بازی‌سازهای خوش‌سابقه که به خاطر او به گوگل پیوسته بودند، حالا در Haven کار می‌کنند؛ همچنین برخی از افرادی که سابقه‌ی کار طولانی روی سری بازی‌های مختلف شرکت یوبیسافت همچون واچ داگز و Assassin's Creed را دارند. Haven در مونترآل قرار دارد. ریموند تهیه‌کننده‌ی بازی The Sims Online، چند قسمت آغازین سری بازی Assassin's Creed و بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots بود. او همچنین سابقه‌ی کار روی فارکرای، واچ داگز و اسپلینتر سل در مقام‌های اجرایی بالا را نیز دارد. وی سال‌ها در یوبیسافت و الکترونیک آرتز به مدیریت پرداخته است.

قطعا نمی‌توان انتظار داشت که ریموند در این رویداد و طی یک مصاحبه از بازی جدید خود رونمایی کند. ولی شاید اطلاعاتی کلی راجع به آن را تحویل گیمرها دهد. ما می‌دانیم که ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۵ مهر (۷ اکتبر) شاهد پخش مصاحبه‌ی رایان با رسانه‌ی گیمز اینداستری خواهیم بود و نمایندگانی از شرکت‌های Valve و مایکروسافت هم در GI Live امسال حضور دارند. ظاهرا فهرست کامل افراد حاضر در این رویداد کمتر از ۲۴ ساعت دیگر اعلام می‌شود.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده