// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

پیش فروش فوق العاده‌ی بازی Gran Turismo 7 در آمازون

بازی Gran Turismo 7 تنها کمی پس از در دسترس قرار گرفتن گزینه‌ی پیش خرید در صدر جدول فروش بازی‌های آمریکا و ژاپن در فروشگاه آمازون قرار گرفت.

تنها یک هفته از امکان پیش خرید بازی Gran Turismo 7 در سراسر جهان می‌گذرد و این بازی هم‌اکنون در صدر جدول فروش قرار دارد و در برخی موارد به‌طور کامل فروخته شده است. براساس نمودارهای منتشر شده توسط خرده‌فروش آنلاین آمازون، نسخه‌های مختلف بازی Gran Turismo 7 در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 جای گرفته است.

فروشگاه ژاپنی آمازون دارای چهار نسخه‌ی مختلف GT7 است که همگی در فهرست ۱۰ بازی پرفروش آمازون قرار گرفته‌اند. این چهار نسخه شامل هر دو نسخه معمولی و نسخه‌ی بیست و پنجمین سالگرد، نسخه‌های با و بدون هدایای ویژه پیش خرید Amazon.co.jp می‌شود. به طرز عجیبی نسخه اصلی پلی استیشن 4 در این فهرست قرار ندارد و در رتبه‌ی ۵۰ام قرار گرفته است.

علاوه‌براین، هر چهار نسخه‌‌ی این بازی نیز در فهرست Most Wished پلی استیشن 5 ظاهر شده است. نسخه 25AE در صدر فهرست Most Gifted به‌همراه صدر دو فهرست ذکر شده دیگر نیز قرار دارد.

نسخه 25AE همچنین در صدر پر فروش‌ترین فروشگاه آمازون در آمریکا قرار دارد و در رتبه‌های پایین‌تر هر دو فهرست Most Wished و Most Gifted ظاهر شده است. همچنین نسخه‌ی Launch Edition مخصوص آمریکا نیز در فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون دیده شده است.

خریداران آلمانی و اسپانیایی نیز بازی 25AE را حسابی خریداری کردند و این بازی به ترتیب در رتبه سوم پشت دو نسخه‌‌ی بازی FIFA 22 و چهارم قرار دارد. گیمرهای بریتانیایی نیز این نسخه از بازی را در رتبه‌ی دهم فهرست خود دارند.

پیش فروش بازی گرن توریزمو ۷ در آمازون

بااین‌حال چندی پیش در هر پنج کشور موجودی نسخه‌ی 25AE از بازی تمام شده اعلام شد اما طی به‌روزرسانی‌های بعدی فروشگاه آلمانی آمازون تعدادی نسخه از این بازی را به همراه اقلام جدید همراه‌با پیشنهاداتی برای اقلام پیش خرید شده توسط فروشندگانی که قبلاً موجودی جدید را خریداری کرده بودند، موجود کرد. باتوجه‌به اینکه نسخه Anniversary Edition با جعبه استیل مخصوص به تعداد بسیار محدود به فروش می‌رسد، به احتمال زیاد تمام موجودی آمازون در حال حاضر در بزرگ‌ترین بازارهای بازی فروخته شده باشند. سایر خرده فروشان محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازی ممکن است هنوز تعدای از این نسخه را داشته باشند.

این اتفاق چندان عجیب نیست زیرا براساس نظرسنجی GTPlanet‌، بیش از ۴۰ درصد خریداران بازیGran Turismo 7 خرید نسخه‌ی 25th Anniversary Edition را به‌عنوان خرید انتخابی خود در نظر گرفته‌اند. البته که نسخه دیجیتال این بازی کامل‌تر است. برخلاف نسخه فیزیکی این بازی با دیسک پلی استیشن 5، نسخه‌ی دیجیتال روی هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل بازی است و محدود نیست.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Gran Turismo 7 قرار است در تاریخ ۱۳ اسفندماه امسال (۴ مارس ۲۰۲۲) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 روانه بازار شود.


منبع gtplanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده