// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

بازی های رایگان ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس

Hell Let Loose ،Mortal Kombat X و PGA Tour 2K21 در ماه اکتبر به رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی از فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه اکتبر رونمایی کرده است که با فهرستی که چند روز پیش فاش شده بود، هم‌خوانی دارد.

مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) می‌توانند بازی Hell Let Loose را دریافت کنند که اتفاقا قرار است برای اولین‌بار در همین روز برای پلی استیشن منتشر شود. بازی در سبک شوتر اول‌شخص آنلاین ساخته شده است و در دوران جنگ‌جهانی دوم جریان دارد. همچنین در مچ‌های آن ۵۰ بازیکن دربرابر ۵۰ بازیکن دیگر قرار می‌گیرند. گفتنی است که Hell Let Loose پیش‌تر برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شده بود.

دو بازی بعدی اما متعلق به اعضای پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 4 است. نسخه‌ی پایه‌ی بازی Mortal Kombat X و بازی PGA Tour 2K21 نیز در روز ۱۳ مهر به رایگان در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی سونی قرار خواهند گرفت. بازی مبارزه‌ای مورتال کامبت 10، ساخته‌ی استودیوی NetherRealm در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و یکی از نسخه‌های باکیفیت مورتال کامبت محسوب می‌شود که ارزش تجربه‌ی بالایی دارد. PGA Tour 2K21 نیز در حال حاضر جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی شبیه‌ساز گلف شرکت 2K است و می‌تواند تجربه‌ی جذاب و نسبتا کاملی را به علاقه‌مندان این ورزش ارائه دهد.

هر سه بازی تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) برای دانلود رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرند. همچنین کسانی که هنوز بازی‌های ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس را دریافت نکرده‌اند، تا ۴ اکتبر (۱۲ مهر) فرصت دارند تا این بازی‌ها را به آرشیو خود اضافه کنند. بازی‌های ماه سپتامبر این سرویس شامل Predator: Hunting Grounds ،Overcooked: All You Can Eat و Hitman 2 می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های ماه اکتبر پلی استیشن پلاس چیست؟ بیشتر به تجربه‌ی کدام‌یک تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده