// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

حضور جیم رایان در GI Live شهر لندن با یک مصاحبه مفصل

رسانه‌ی گیمزاینداستری به‌صورت رسمی اعلام کرد که یک مصاحبه‌ی مفصل با جیم رایان، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در برنامه GI Live رویداد EGX بریتانیا پخش می‌شود.

ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۵ مهر (۷ اکتبر) به وقت ایران شاهد پخش مصاحبه‌ی اختصاصی و جدید رسانه Games Industry با جیم رایان، رئیس پلی استیشن سونی خواهیم بود. این محتوا بخشی از برنامه‌ی GI Live: London سال ۲۰۲۱ را تشکیل می‌دهد که درکنار رویداد EGX کشور انگلستان برگزار می‌شود.

رایان در مصاحبه از چندین و چند سال کار خود در بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی خواهد گفت. او راجع به نگاهی که به برند پلی استیشن دارد، با کریستوفر درینگ و تیم او صحبت خواهد کرد؛ تا در آخر توضیح بدهد که چه آینده‌ای را برای صنعت بازی‌های ویدیویی متصور شده است. باتوجه‌به واکنش یکی از اعضای تیم گیمز اینداستری در شبکه‌های اجتماعی به اعلام رسمی این خبر، عده‌ای تصور می‌کنند که شاید خبر به‌خصوصی در این مصاحبه اعلام شود. بالاخره رسانه‌ی مورد بحث سابقه‌ی انتشار مصاحبه‌های مهم و پرشده از اطلاعات جالب را دارد.

جیم رایان، مدیر برند پلی استیشن شرکت سونی نشسته روی صندلی در فضای آرام حیاط

رویداد نام‌برده از ۶ اکتبر (۱۴ مهر) تا ۸ اکتبر (۱۶ مهر) هم به‌صورت حضوری و هم به شکل آنلاین برگزار می‌شود. پس مصاحبه‌ی رایان تنها بخشی از آن را تشکیل می‌دهد. شرکت Valve با محوریت استیم و استیم دک سراغ برگزاری جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ با بازی‌سازها می‌رود. برادران وارنر، سگا، بندای نامکو، دیوالور دیجیتال، الکترونیک آرتز، سومو دیجیتال، توئیچ، شرکت Thunderful، تنسنت و یوبیسافت از دیگر شرکت‌کنندگان هستند.


منبع GamesIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده