// دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

ناتی داگ همچنان مشغول کار روی بازی چندنفره The Last of Us است

استودیو ناتی داگ تاکید کرد که پروسه‌ی ساخت بازی مولتی‌پلیر The Last of Us ادامه دارد؛ بخش آنلاین TLoU Part II که انقدر مدام بزرگ و بزرگ‌تر شد که دیگر به‌عنوان محصول جداگانه تحویل مخاطب داده می‌شود.

به مناسبت روز The Last of Us، استودیو ناتی داگ یک بار دیگر گفت که پروسه‌ی ساخت بازی آنلاین چندنفره‌ی جدید همچنان جلو می‌رود. بازی مولتی پلیر The Last of Us جدید اولین اثر چندنفره‌ی ناتی داگ خواهد بود که به‌صورت جداگانه عرضه می‌شود؛ نه به‌عنوان بخشی از یک بازی تک‌تفره‌ی داستانی. البته ما از مدت‌ها قبل می‌دانیم که باتوجه‌به محبوبیت انکارناپذیر بخش Factions بازی The Last of Us سال ۲۰۱۳ که هنوز هم ریمستر آن روی کنسول PS4 بازیکن‌های خاص خود را دارد، این استودیو مشغول کار روی Factions (بخش آنلاین و چندنفره‌ی لست آو آس) جدید بوده است.

در ابتدا تصور می‌شد که همان روز عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II می‌توانیم سراغ تجربه‌ی بخش آنلاین آن برویم. اما استودیو اعلام کرد که پروژه بزرگ‌تر از تمام مولتی‌پلیرهای قبلی شرکت شده است. پس عده‌ای فرض کردند که چند ماه پس از عرضه شاهد انتشار یک آپدیت بزرگ برای بازی The Last of Us Part 2 با محوریت آوردن بخش آنلاین خواهیم بود.

مجددا قدم به قدم پروژه گسترده‌تر از قبل به نظر آمد و استخدام‌های فراوان ناتی داگ برای تیم مشغول کار روی آن درکنار تاکید استودیو روی جاه‌طلبانه بودن بسیار زیاد محصول کاری کرد که خیلی‌ها بگویند فرض مورد اشاره اشتباه بود. سپس ناتی داگ رسما گفت که این مولتی‌پلیر در جهان The Last of Us جریان دارد و به‌عنوان یک بازی جداگانه عرضه می‌شود. استودیو توضیح داد که می‌خواهد بازی مولتی‌پلیر آنلاین در برخی از لحظات جلوه‌های سینمایی داشته باشد و در سطح کیفی تجربه‌های تک‌نفره‌ی ارائه‌شده توسط استودیو قرار بگیرد.

لوگوی استودیوی سازنده بازی Last of Us و Uncharted

مجموعه بازی آنچارتد و مجموعه بازی لست آو آس همواره در اصل به خاطر تجربه‌های داستانی و تک‌نفره‌ی خود شناخته شده‌اند. اما بخش‌های آنلاین آن‌ها نیز طرفدارهای خاص خود را دارند. ناتی داگ در بخشی از نامه‌ی مفصل جدید خود خطاب به طرفدارها نوشت: «به‌صورت خلاصه باید اعلام کنیم که همچنان مشغول کار روی آن هستیم. ما واکنش‌های جامعه‌ی کاربری و درخواست بلند بسیاری از شما برای دریافت آپدیت راجع به بازی مولتی‌پلیر را می‌بینیم.

فعلا ما می‌گوییم که عاشق تجربه‌ی حال ساخته شدن توسط تیم هستیم. ما می‌خواهیم به سازندگان آن بازی زمان بدهیم تا پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی خود را تکمیل کنند. پس وقتی آماده باشد، بازی را به نمایش می‌گذاریم». استودیو بازی‌سازی ناتی داگ پس از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II مشغول استخدام نیروهای متفاوت بود. حتی همین حالا نیز پروسه‌ی استخدام بازی‌سازها برای داشتن نقش‌های به‌خصوص در تیم تولید این بازی مولتی‌پلیر ادامه دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده