// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۴

ظاهر و ویژگی‌ های جدید کاراکتر Bastion در بازی Overwatch 2

بلیزارد به‌تازگی جزئیاتی را از طراحی جدید کاراکتر Bastion و قابلیت‌های تازه و متفاوت او در Overwatch 2 با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد درجریان فینال مسابقات لیگ Overwatch امسال درباره‌ی تغییراتی که روی کاراکتر Bastion در Overwatch 2 انجام شده است، اطلاعاتی ارائه داد. اولین تغییر که بیشتر از همه به چشم می‌آید، به ظاهر Bastion برمی‌گردد. آرنولد سنگ، کارگردان هنری کاراکترهای اورواچ 2 درخصوص این تغییر می‌گوید آن‌ها می‌خواستند ظاهر جدید این ربات «نو و تروتمیزتر» به‌نظر برسد. علاوه‌براین، Bastion حالا در اورواچ 2 یک کلاه هم برسر می‌گذارد. البته به جز بازطراحی ظاهر Bastion، قابلیت‌های عادی و آلتیمت او نیز دستخوش تغییراتی اساسی شده است.

Bastion در Overwatch 2 دیگر مانند نسخه‌ی اول قابلیت خودتعمیری ندارد و به‌جای این قابلیت حالا می‌تواند نارنجک‌هایی مخصوص شلیک کند. این نارنجک‌ها در برخورد با دیوار به اطراف پرتاب می‌شوند؛ این در حالی است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به دشمنان یا کف زمین بچسبانند و نارنجک‌ها پس از تاخیری کوتاه منفجر می‌شوند و دشمنان را به اطراف پرت می‌کنند.

تیرهای سلاح Bastion در حالت Recon (حالتی که به‌راحتی در نقشه راه می‌رود) دیگر هنگام شلیک پخش نمی‌شوند. میزان دمیج سلاح او هنگام شلیک به دشمنان در فواصل دور اصلاح شده و نرخ آتش آن نیز به نصف کاهش پیدا کرده است. جف گودمن، طراح ارشد هیروهای اورواچ می‌گوید Bastion در Overwatch 2 می‌تواند دشمنان را در فواصل بسیاری دورتری هدف قرار دهد و از این نظر به یک «شبه‌اسنایپر» تبدیل شده است. او همچنین اشاره می‌کند «انگار که حالت Recon این هیرو دیر یا زود باید به شکل کنونی آن درمی‌آمد.»

کاراکتر Bastion در بازی Overwatch 2

پس از تعویض بین حالت‌های کاراکتر Bastion (بین Recon و Sentry)، بازیکنان تا ۱۰ ثانیه نمی‌تواند به حالت قبلی بازگردند و دراین‌بین اصطلاحا یک زمان کول‌داون وجود دارد. همچنین ۸ ثانیه طول می‌کشد تا Bastion از حالت Recon به Sentry و بالعکس تغییر شکل دهد. علاوه‌براین، اگرچه Bastion در حالت Sentry نیز می‌تواند هنگام شلیک کردن حرکت کند، سرعت او در این وضعیت کمتر خواهد بود. ضمنا این هیرو در حالت Sentry دارای مهمات بی‌نهایت است؛ این در حالی است که میزان دمیج سلاح او در این حالت ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

درنهایت نیز می‌رسیم به قابلیت آلتیمت Bastion در Overwatch 2 که درصورت استفاده، دیگر او را به تانک تبدیل نمی‌کند. او به‌جای آن حالا دارای قابلیتی است که مشابه آتش توپخانه عمل می‌کند؛ به‌نحوی که بازیکنان می‌توانند سه مکان را در هرکجای نقشه که دوست دارند، انتخاب کنند و آن مکان‌ها بمباران خواهند شد. البته قابلیت آلتیمت جدید Bastion یک نکته‌ی منفی هم دارد و آن این است که بازیکنان برای انتخاب سه مکان مذکور محدودیت زمانی دارند و در این مورد باید سرعت عمل داشته باشند.

Overwatch 2 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و به‌نظر نمی‌رسد تا قبل از سال ۲۰۲۲ عرضه شود. همچنین به‌تازگی اعلام شد که چاکو سانی بلیزارد را ترک می‌کند و به این ترتیب اورواچ 2 در حال حاضر تهیه‌کننده‌ی ارشد خود را از دست داده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ظاهر و قابلیت‌های تازه‌ی Bastion در Overwatch 2 چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده