// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷

بازی Art of Rally در راه کنسول های پلی استیشن

بازی رانندگی Art of Rally که تجربه‌ای نسبتا متفاوت را از مسابقات رالی ارائه می‌دهد، چند روز دیگر برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

Art of Rally، ساخته‌ی استودیوی Funselektor Labs پیش‌تر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شده بود و حالا خبر رسیده است که این بازی رانندگی در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در Art of Rally ماشین‌هایی از دوره‌های مختلف مسابقات رالی وجود دارند؛ از جمله ماشین‌های کلاسیک دهه ۶۰ و ۸۰ میلادی، ماشین‌های گروه B، گروه S و گروه A. بازیکنان در این بازی به مسیرهای رالی در کشورهای مختلفی مانند نروژ، فنلاند و آلمان دسترسی دارند.

در نسخه‌ی پایه‌ی Art of Rally درکل ۶۱ ماشین در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین ۶۰ مرحله‌ی رالی و چالش‌های هفتگی به همراه ویژگی‌هایی مانند لیدربورد، حالت Replay و فوتومد و حالت Ghost Racing در این بازی وجود دارند. استودیوی سازنده‌ چند سال قبل نیز بازی رانندگی دیگری به نام Absolute Drift ساخته بود که البته مکانیک‌های رانندگی Art of Rally نسبت به بازی قبلی آن‌ها دچار تغییرات اساسی شده است. بااین‌حال، Art of Rally و Absolute Drift از برخی جهات شباهت‌هایی با یکدیگر دارند و برای مثال هر دو بازی دارای زاویه‌ی دوربین از بالا به پایین هستند.

علاوه‌براین، در Art of Rally به طراحی فیزیک تصادفات توجه شده است و آسیب دیدن ماشین می‌تواند روی عملکرد بازیکن در جاده تاثیر منفی بگذارد. البته بازیکنان بین دو مرحله‌ی رالی می‌توانند ماشین خود را در تعمیرگاه تعمیر کنند. در بازی انواع‌و‌اقسام مدهای رانندگی وجود دارند که هریک به‌نوعی بازیکن را به چالش می‌کشند. همچنین در Art of Rally می‌توان فنون مختلف رانندگی رقابتی را مانند دستی کشیدن سر پیچ و فشار دادن همزمان پدال گاز و ترمز، اجرا کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده