نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

دو نقشه جدید در راه بخش Legends بازی Ghost of Tsushima

سازندگان گوست آو سوشیما به‌دنبال پشتیبانی از بخش چندنفره‌ی بازی، عرضه‌ی رایگان دو نقشه‌ی برای این حالت را درنظر دارند.

با اینکه به‌نظر می‌رسد حالت داستانی Iki آخرین محتوای قصه‌محور باشد که برای بازی Ghost of Tsushima عرضه شده است اما، ظاهرا ساکرپانچ کارش با حالت آنلاین اثر مذکور تمام نشده و طرفداران این بخش، فعلا خیالشان از بابت محتویات جدید و متنوع راحت باشد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، ساکرپانچ با نشر یک توییت در صفحه‌ی رسمی خود از عرضه‌ی رایگان دو نقشه‌ی جدید برای حالت Legends خبر داد. این نقشه‌ها برای حالت Survival در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اولین نقشه از دو مپ جدید مورد بحث، Twilight and Ashes نام دارد و هم‌اکنون در دسترس بازیکنان است. این نقشه بازیکنان را به‌دنیای ایو (Iyo) که دشمن درجه یک گیمرها در بخش آنلاین است، می‌برد و آن‌ها را به‌چالش می‌کشد.

نقشه Twilight and Ashes بازی Ghost o Tsushima Legends

دومین نقشه اما Blood and Steel نام دارد و براساس محیط‌های جزیره‌ی ایکی طراحی شده است. همانطور که نقشه‌های قبلی بخش Legends مبتنی بر محیط‌های سوشیما بودند، انتظار می‌رفت که ساکرپانچ برای عرضه‌ی محتویات و نقشه‌های جدید بخش Legneds، سراغ گوشه‌وکنار جزیره‌ی ایکی برود. نقشه‌ی Blood and Steel در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

حالت آنلاین Legends یک محتوای رایگان و غیرمنتظره بود که ساکرپانچ سال گذشته آن را به‌بازی گوست آو سوشیما اضافه کرد. این حالت به‌خوبی از ظرفیت‌های بالای سیستم کامبت اثر استفاده می‌کند و در دنیایی که با افسانه‌ها و باورهای کهن ژاپنی ترکیب شده است، چالش‌ها و محتویاتی بسیار جذاب را ترتیب می‌دهد. بالا بودن کیفیت و تنوع این حالت کنار تکیه‌ زدنش به‌مهارت و کار تیمی بازیکنان همراه با عدم استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و اجرای درست استانداردهای آثار مولتی‌پلیر، Legends را به‌یک محتوای محبوب و تحسین‌شده تبدیل کرده است.

تجربه‌ی این حالت به‌صورت تک‌نفره حتی بدون اتصال به‌اینترنت هم امکان‌پذیر است اما برای تجربه‌ی آن با دوستان و سایر گیمرها، باید به‌اینترنت وصل شده و اشتراک Playstation Plus داشته باشید. خرید جداگانه‌ی این بخش (بدون خرید بازی اصلی Ghost of Tsushima) از جمله مواردی بود که سونی طی ماه‌های گذشته آن را امکان‌پذیر کرد. حالت Legends برای تمامی دارندگان بازی گوست آو سوشیما روی پلی استیشن 4 و پلی اسیتشن 5 قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده