// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

واکنش منتقدین به بازی Death Stranding: Director's Cut

به‌تازگی بازی Death Stranding: Director's Cut روانه بازار شده و بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کرده است.

بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. ساختار بازی به‌گونه‌ای بود که خیلی از کاربران، به آن علاقه‌مند شده و حسابی با جهانی که هیدئو کوجیما برای‌ آن‌ها تدارک دیده بود، ارتباط برقرار کردند. این در حالی است که عده‌ای دیگر، نتوانست با بازی ارتباط برقرار کرده و آن را خسته کننده خطاب کردند.

حال پس از گذشت دو سال، شاهد عرضه نسخه Director's Cut دث استرندینگ برای پلی استیشن 5 هستیم. محصولی که جدا از اضافه کردن ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، مینی‌ گیم و مراحل تازه‌ای را هم اضافه کرده است. همچنین این نسخه به‌صورت کامل از تمامی ویژگی‌های کنسول نسل نهمی سونی استفاده می‌کند.

دیروز بازی Death Stranding: Director's Cut روانه بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک محصول بسیار خوب را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان در ارتباط با این بازی را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Death Stranding: Director's Cut

  • سازنده: کوجیما پروداکشنز
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن ماجراجویی

صحنه مبارزه با هیولا سیاه و طلایی در بازی Death stranding اثر کوجیما

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

Death Stranding Director's Cut یک بازی عالی است و به‌طور کل، اضافه شدن ویژگی‌های جدید تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

هابی کنسولز: ۹۳ از ۱۰۰

دوسال پس از عرضه، Death Stranding به‌واسطه‌ی داستان تکان دهنده، شخصیت‌هایی فراموش‌ نشدنی و جلوه‌های بصری عالی همچنان یک شاهکار است. اضافه شدن مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی، مراحل و مینی گیم‌ها آن‌چنان محتوای زیادی را به محصولی که خودش حس و حال Director's Cut را القا می‌کند، اضافه نمی‌کند.

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

ورود دوباره به جهان محصولی که در سال عرضه خود تاثیری گذاشت که انتظار آن را نداشتیم، غیرقابل انکار است. در وهله اول به‌ذهنم خطور نکرد که چقدر بازی برای تمامی کارهایی که سم انجام می‌دهد، بازخورد مثبتی را ارائه می‌دهد. به‌ذهنم خطور نکرد که چه مقدار یک بازی می‌تواند در زمینه ارتباط انسان‌ها با یکدیگر در شرایط ایزوله بودن، دقیق باشد. امید، ناامیدی و تعیین همه چیز که به آن اشاره شد، حال در شکل و شمایلی متفاوت قرار دارد، حتی اگر پس از ساعت‌ها تجربه آن را دوست نداشته باشید. نسخه Director's Cut آن تجربه را بهبود یافته و به بالاترین حد همه‌جانبه بودن می‌رساند. بااینکه همچنان بازی سعی می‌کند تا خود را شبیه‌به یک مورد مشابه نشان دهد، هنوز محصولی شبیه‌به این بازی وجود ندارد.

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Death Stranding Director's Cut پورت بسیار خوبی از یک بازی عالی است. بازی شامل ویژگی‌های بسیاری است که تجربه شما را غنی‌تر می‌کند. گرافیک بازی و عملکرد آن حسابی بهبود یافته و درگوشه و کنار بازی استفاده از ویژگی‌های پلی استیشن 5 را مشاهده می‌کنید. تمام ویژگی‌ها دست به‌دست هم داده‌اند تا بهترین راه ممکن برای ماجراجویی دیوانه‌وار کوجیما پروداکشنز هم برای کاربرای قدیمی و هم تازه‌واردها فراهم شود. بااین‌حال بازی همچنان همان Death Stranding است و نظر شما در مورد بازی را تغییر نخواهد داد، اما Director's Cut بازی را در بهترین شرایط ممکن به‌نمایش می‌گذارد.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

فهرستی بالا بلند از بهبودهای صورت گرفته روی ویژگی‌های اصلی Death Stranding سبب شده تا Director's Cut نسخه بهتری از بازی اصلی باشد. اگر هنوز جهان زیبای بازی و ساختار علمی تخیلی و عجیب آن را تجربه نکرده‌اید و همچنین، با انجام ۴۰ ساعت مأموریت‌های جابه‌جا کردن اجسام از بازی زده نمی‌شوید، این بهترین راه برای تجربه Death Stranding است. بااین‌حال، اضافه شدن یک ابزار برای حمل بارهای سنگین و حذف شدن سختی حمل بارها در محیط‌ها و شرایط سخت توسط شخصیت اصلی، بااینکه حس خستگی و فرسودگی انجام این کار را کاهش می‌دهد، اما رضایت نهایی را از بین برده است. بااینکه اسم بازی Director's Cut است، اما نمی‌توانم آن را حس کنم و فکر می‌کنم که بازی اصلی، بیشتر چشم‌انداز کارگردان بازی را نشان می‌داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده