// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱

تخفیف ویژه اشتراک EA Play در پلی استیشن استور

اکنون گیمرها می‌توانند در فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن فقط با پرداخت ۰.۹۹ دلار به خریداری اشتراک یک‌ماهه‌ی سرویس EA Play بپردازند.

بازیکن‌ها تا ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) سال جاری فرصت دارند که تنها با پرداخت ۰.۹۹ دلار یا ۰.۷۹ پوند اشتراک یک‌ماهه‌ی سرویس EA Play را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خریداری کنند. این سرویس که برای کامپیوتر و ایکس باکس‌های مایکروسافت هم عرضه شده است، شامل ۱۰ها بازی شرکت الکترونیک آرتز می‌شود. همچنین به‌صورت معمول بازی‌های جدید شرکت نه‌تنها چند روز قبل از عرضه‌ی عمومی به شکل محدود روی سرویس قرار می‌گیرند، بلکه چند ماه بعد از عرضه به‌صورت دائمی و کامل به آن می‌پیوندند.

تازه مشترک سرویس EA Play در کل موقع خرید بازی‌های الکترونیک آرتز تخفیف ۱۰ درصدی دارد. در برخی از بازی‌های شرکت EA پاداش‌ها و چالش‌هایی وجود دارند که فقط در دسترس مشترک‌های EA Play هستند. این سرویس مثلا قبل از عرضه‌ی عمومی بازی FIFA 22 به مشترک‌های خود فرصت ۱۰ ساعت تجربه‌ی نسخه‌ی کامل و نهایی آن را می‌دهد؛ تا اول از جذابیت محصول برای خود مطمئن شوند و سپس سراغ خرید آن بروند.

سرویس EA Play علاوه‌بر‌این‌که برای کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ ایکس باکس هم به صورت جداگانه قابل خریداری است، روی اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار دارد. هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی EA Play دقیقا ۲۹.۹۹ دلار است و هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی آن در شرایط عادی ۴.۹۹ دلار. البته روی پلتفرم PC می‌توانید سراغ تهیه‌ی اشتراک گران‌تر EA Play Pro هم بروید که امکانات بیشتری دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده