نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

ویژگی های متنوع ساخت شخصیت در بازی Saints Row

نسخه ریبوت بازی Saint Row تا حد زیادی در زمینه‌های خلق شخصیت و همچنین شخصی‌سازی دست بازیکنان را باز خواهد گذاشت.

استودیو Volition، سازنده‌ی ریبوت بازی Saints Row به‌تازگی در توییتر در قالب پاسخ به سوالات برخی از طرفداران اطلاعات تازه‌ای از این بازی به‌دست داده است. روابط عمومی این استودیو اعلام کرده است نسخه‌ی جدید Saints Row عمیق‌ترین سیستم خلق شخصیت این سری را خواهد داشت. بنابر ادعای این استودیو، این سیستم خلق شخصیت عمیق به بازیکنان اجازه می‌دهد از لحاظ بصری هر شخصی که دوست دارند را بسازند.

استودیو سازنده ریبوت بازی Saints Row اضافه کرده است که در نسخه‌ی جدید برای شخصیت باس هشت صدای مختلف در نظر گرفته شده است؛ از این هشت صدا چهار نوع صدا به جنس مذکر و چهار نوع دیگر به جنس مونث اختصاص یافته‌اند. همچنین در جریان بازی اطلاعات بیشتری درباره صداگذاری آن به‌دست خواهد رسید. 

استودیو Volition همچنین توضیحاتی درباره دلیل روایت کردن داستانی جدید در بازی پیش‌رو به‌دست داده است. آن‌ها می‌گویند پس از اتفاقات Saints Row IV داستان شخصیت‌های قدیمی به پایان رسیده است و دیگر ظرفیتی برای داستان‌گویی باقی نمانده است. سازندگان از قصد خود برای خلق شخصیت‌ها و جهانی جدید می‌گویند. علاوه‌بر موارد ذکر شده، در ریبوت بازی Saints Row مجددا شاهد لباس‌های چندلایه خواهیم بود. بازیکنان نیز ضمن اینکه می‌توانند دست به استخدام اعضای باند بزنند، قادر خواهند بود آن «لباس‌های بنفش» را نیز شخصی‌سازی کنند. 

Saints Row The Third Remastered

استودیو سازنده ریبوت بازی Saints Row همچنین وعده‌ی ارائه یک بخش شخصی‌سازیِ ماشینِ «عظیم» را داده است. آن‌ها می‌گویند این بخش نسبت به تمام نسخه‌های پیشین گزینه‌های بیشتری را در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. ریبوت بازی Saints Row همچنین واجد بخش کو-آپ خواهد بود. بازیکنان می‌توانند به‌صورت بین نسلی نیز حالت کو-آپ بازی را تجربه کنند، به بیان دیگر یک بازیکن با کنسول پلی استیشن 4 قادر خواهد بود نسخه ریبوت بازی Saints Row را با یک بازیکنِ صاحبِ پلی استیشن 5 به‌صورت کو-آپ تجربه کند.

سازندگان نسخه ریبوت بازی Saints Row همچنین تضمین داده‌اند که این بازی از گیم‌پلی آشنای مجموعه دور نخواهد شد، آن‌ها تضمین می‌دهند که در بازی پیش‌رو با گیم‌پلی سوم شخص اکشن جنایی و سندباکس مواجه خواهیم بود. شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های سازندگان نسخه ریبوت بازی Saints Row چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده