نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

Splitgate قبل از Halo Infinite حالت Forge را دریافت می‌کند

سازنده بازی Splitgate اعلام کرده است که حالت Forge قبل‌از حضور در بازی Halo Infinite به Splitgate اضافه خواهد شد.

استودیو 1047Games که بازی Splitgate را ساخته است در اکانت رسمی توییتر خود خبری را برای طرفداران این بازی منتشر کرد. این استودیو در جواب توییتی از اکانت KFC Gaming گفته است که بازی Splitgate زودتر از Halo Infinite دارای حالت Forge خواهد بود. این حالت به‌بازیکنان اجازه می‌دهد نقشه‌های جدیدی بسازند و آن‌ها را ویرایش کنند.

از قبل می‌دانستیم که حالت Forge و بخش کوآپ داستانی در زمان عرضه‌ی Halo Infinite در بازی حضور نخواهند داشت. در عوض این حالت‌ها با آپدیت فصل دوم بازی به‌آن اضافه می‌شوند که سه ماه بعد‌از انتشار اولیه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. درنتیجه استودیو 1047Games وقت زیادی برای توسعه حالت ساخت و ویرایش نقشه خود دارد. حالت Forge می‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی برای بازی Splitgate در سبک arena shooter باشد.

بازی Splitgate توانسته موفقیت‌های زیادی را برای سازنده خود کسب کند. این عملکرد خوب تاحدی غیرقابل‌پیش‌بینی بود که بارها ظرفیت سرورهای بازی جوابگوی تعداد بازیکنان نبوده و با مشکل مواجه شده است. به‌خاطر این موفقیت‌ها 1047Games برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی برای آینده درنظر گرفته است. همچنین سازنده در متن توییت خود گفته است: «پیشاپیش از طرفداران Halo Infine عذرخواهی می‌کنیم. شما را خیلی دوست داریم ولی چاره‌ای نبود.»

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده