// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶

Titan Quest و Jagged Alliance در استیم رایگان شدند

هم‌اکنون می‌توانید دو بازی Titan Quest: Anniversary Edition و Jagged Alliance: Gold Edition را طی زمان محدودی در استیم به‌صورت رایگان به اکانت خود اضافه کنید.

یکی از غیر منتظره‌ترین اتفاق‌های چند سال اخیر ظهور استودیو THQ Nordic بوده است. این شرکت ناشر که چندی پیش در حال فراموشی بود هم‌اکنون در حال احیای آی پی‌های قدیمی و محبوب خود است. این استودیو دیروز یک رویداد برگزار کرد و د همچنین بازی‌های این استودیو تخفیف‌های بسیار خوبی در فروشگاه استیم خورده است که شامل تعدادی بازی رایگان نیز می‌شود.

استیم در حال حاضر تخفیف‌های زیادی برای بازی‌های استودیو THQ Nordic از جمله Destroy All Humans! ،‌Biomutant ،‌Elex و تعدادی بازی دیگر در نظر گرفته است. همچنین یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان نیز برای بازی Desperados 3 در دسترس قرار گرفته است.

شما می‌توانید دو بازی این استودیو را برای همیشه به‌صورت رایگان دریافت کنید. یکی از آن‌ها بازی Titan Quest: Anniversary Collection است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و شامل بسته‌ی الحاقی بازی اصلی که سال‌ها بعد عرضه شد نیز می‌شود. بازی دیگر Jagged Alliance: Gold Edition است که شامل نسخه‌ی اصلی این بازی کلاسیک تاکتیکی و نوبتی تأثیرگذار سال ۱۹۹۴ به همراه بسته‌ی الحاقی آن Deadly Games می‌شود.

شما هر دو بازی را می‌توانید ازطریق استیم تا ۱ مهر ماه به‌صورت رایگان به اکانت خود اضافه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده