// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

گزارش: امکان بازی با شخصیت مونث در Assassin's Creed: Syndicate

سال گذشته یوبی‌سافت به دلیل نبود امکان بازی با شخصیت مؤنث در Assassin's Creed: Unity با انتقاد‌هایی روبرو شده بود. ظاهرا استودیوی سازنده جدیدترین نسخه از این سری دیگر نمی‌خواهد اشتباهات گذشته را تکرار کند.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گزارش سایت کوتاکو به نقل از منابع نزدیک به پروژه‌ی AC: Syndicate، بازیکنان در Syndicate هدایت دو شخصیت اصلی به نام‌های جیکوب که اکنون اطلاعاتی را در رابطه با آن داریم و خواهر او ایوی که در تصویر پایین قابل مشاهده است را برعهده خواهند داشت.

Assassin's Creed Syndicate شخصیت مونت قابل بازی ایوی در Assassin's Creed: Syndicate

یکی از منابع وابسته به کوتاکو ادعا کرده است که این شخصیت‌ها در حالت چندنفره نبوده و سه چهارم خط داستانی بازی مربوط به جیکوب خواهد بود. با این حال شما در حین مراحل می‌توانید بین خواهر و برادر طبق شرایطی سوئیچ کنید.

سال گذشته الکس ایمانسیو کارگردانAssassin's Creed: Unity در توضیح دلیل نبود امکان بازی با زنان در Unity گفت:

دو برابر انیمیشن، دو برابر صدا و تمام ویژگی ها به همراه دو برابر تولید بصری بیشتر نیاز است. به خصوص که بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های آدم‌کش (assassin) خود را شخصی‌سازی کنند. اعمال این تغییر باعث سختی بیشتر مراحل تولید می‌شد.

ایمانسیو در ادامه افزود که فکر نمی‌کند که شخصیت‌های مونث ارتباطی با زمان بازی Unity داشته باشند.

همه با یک شخصیت اصلی بازی می‌کنند. هرچند شکل آواتار آنها با یکدیگر متفاوت است. من فکر می‌کنم این سردرگمی از حالت Co-op شروع شد. زمانی که همه فکر می‌کردند امکان بازی با شخصیت زن وجود دارد در حالی که اینطور نبود.

تا زمان نگارش این خبر رسما تاییدی از طرف یوبی‌سافت مبنی بر امکان بازی با شخصیت مونث در بازی Assassin's Creed: Syndicate اعلام نشده است. یوروگیمر در خبر خود اعلام کرده که آنها سعی کرده‌اند تا در این رابطه با یوبی‌سافت صحبت کنند اما یوبی‌سافت توضیحی در این‌باره نداده است.

بازی امشب ساعت ۲۰:۳۰  به وقت ایران، رسما معرفی می‌شود.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده