// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱

بازی ‌های سپتامبر ایکس باکس گیم پس ؛ از Aragami 2 تا Subnautica: Below Zero

موج جدیدی از بازی‌ها شامل Aragami 2 ،Subnautica: Below Zero و ۱۱ بازی دیگر در نیمه‌ی دوم ماه سپتامبر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت فهرست دوم بازی‌هایی را که در ماه سپتامبر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند، اعلام کرده است که شامل ۱۳ بازی می‌شود. گفتنی است که در نیمه‌ی اول ماه سپتامبر نیز تعدادی بازی به این سرویس اضافه شده بودند. حال سری دوم بازی‌های این ماه با انتشار Flynn: Son of Crimson برای گیم پس کنسول، پی سی و سرویس کلاود گیمینگ شروع شده است. سه بازی I Am Fish ،Superliminal و Skateboard نیز امروز به گیم پس کنسول، پی سی و کلاود اضافه می‌شوند. سپس بازی مورد انتظار Aragami 2 را داریم که پس‌فردا، ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) منتشر می‌شود و در همان روز در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

علاوه‌براین‌ها، سه بازی Lost Words: Beyond the Page ،Sable و Subnautica: Below Zero در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) به گیم‌ پس کنسول، پی سی و کلاود می‌پیوندند. Tainted Grail: Conquest نیز که یک بازی نقش‌آفرینی روگ‌لایک با المان‌های بازی‌های کارتی است، در همان روز اول مهر به‌صورت اختصاصی به گیم پس نسخه‌ی کامپیوتر اضافه خواهد شد. همچنین بازی شوتر اول‌شخص تاکتیکی Lemnis Gate در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) برای دارندگان گیم پس کنسول و پی سی موجود می‌شود.

سری دوم بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۲۱ ایکس باکس گیم پس

در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) هم بازی نقش‌آفرینی Astria Ascending را برای گیم پس کنسول، پی سی و کلاود خواهیم داشت و همچنین بازی Unsighted در همین روز به گیم پس کنسول و پی سی می‌آید. درنهایت نیز بازی استراتژی Phoenix Point که گیم‌پلی آن به مجموعه XCOM شباهت دارد، در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) روی گیم پس کنسول در دسترس قرار می‌گیرد.

از طرفی طبق رسم هر ماه، بازی‌هایی نیز قرار است در تاریخ ۸ مهر از ایکس باکس گیم پس حذف شوند و اگر به تجربه‌ی هرکدام از این بازی‌ها تمایل دارید، بهتر است هرچه زودتر دست به کار شده و آن‌ها را دانلود کنید. شما می‌توانید فهرست این بازی‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

  • Drake Hollow (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Ikenfell (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Kathy Rain (پی سی)
  • Night in the Woods (کنسول، پی سی و کلاود)
  • Warhammer: Vermintide 2 (کنسول و کلاود)

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس در ماه سپتامبر چیست؟ به تجربه‌ی کدام‌یک از آن‌ها تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده