نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

تاخیر دوباره در عرضه Dying Light 2

تیم تولید بازی Dying Light 2: Stay Human به‌منظور ارائه‌ی تجربه‌ای کامل و مطابق با انتظار هواداران، تاریخ انتشار این بازی را دوباره عقب انداخت.

بازی Dying Light 2 از آن آثاری است که طرفداران بازی‌های اکشن - وحشت/بقا سال‌ها است که در انتظارش هستند اما اتفاقاتی مثل شیوع جهانی ویروس کرونا و مواردی از این دست، به‌روال انتظار کشیدن برای این بازی دامن زدند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی با استناد به‌مطلبی که اخیرا در صفحه‌ی توییتر استودیو تک‌لند (Techland) منتشر شده است،‌ مشخص شد که این تیم تصمیم دارد تا زمان عرضه‌ی Dying Light 2: Stay Human را به‌مدت حدودا دو ماه، عقب بیندازد. این بازی مورد انتظار که طی سالیان اخیر روند توسعه‌ی بسیار سختی را به‌خود دیده است، قرار بود که در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد و درحالی که طبق اعلامیه‌ها و برنامه‌های آنلاین تیم تک‌لند به‌نظر می‌رسید که تاریخ ۷ دسامبر زمان قطعی عرضه‌ی دایینگ لایت 2 است، طی یک اعلامیه‌ی دور از انتظار مشخص شد که انتشار این اثر بازهم تأخیر خواهد خورد.

در اعلامیه‌ی تک‌لند پیرامون تأخیر بازی Dying Light 2: Stay Human چنین می‌خوانیم:

از اینکه قرار است شما را برای مدت بیشتری منتظر بگذاریم واقعا شرمنده‌ایم؛ ما می‌خواهیم کیفیت اثرمان در حد و اندازه‌های انتظارات شما باشد و پیرامون این قضیه، نمی‌خواهیم با شک و تردید تصمیم بگیریم.

استودیو تک‌لند در ادامه مشخص کرد که به‌دلیل بهینه‌سازی و به‌اصطلاح «پولیش کردن» جلوه‌های بصری اثر، تصمیم گرفته است تا زمان عرضه‌ی بازی را به‌ماه فوریه سال ۲۰۲۲ موکول کند. بدین ترتیب، بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن) راهی پلتفرم‌های نسل هشت، نسل ۹ و پی سی خواهد شد. استودیوی نام‌برده اعلام کرد که در ماه اکتبر (مهر/آبان) منتقدان و اشخاص تولید کننده‌ی محتوا می‌توانند نسخه‌های کنسولی و نسخه‌ی پی سی Dying Light 2 Staying Human را تجربه کرده و فوتیج‌های ویدیویی از گیم‌پلی این بازی را به‌عنوان پیش‌نمایش، در دسترس علاقه‌مندان قرار بدهند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده