// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

شایعه: کالاف دیوتی بعدی دنباله Modern Warfare سال ۲۰۱۹ است

تام هندرسون و سایت VGC براساس نام یکی از بازی‌های فاش‌شده در GeForce Now اعلام کرده‌اند که Call of Duty 2022 دنباله‌ی مستقیم Call of Duty: Modern Warfare است و توسط اینفینیتی وارد ساخته می‌شود.

انویدیا اخیرا با انتشار بیانیه‌ای گفت فهرست بازی‌هایی که از پایگاه داده سرویس GeForce Now فاش شده است، به‌معنی معرفی یا تایید ساخت هیچ بازی‌ای نیست و برخی آثار موجود در آن برمبنای حدس‌و‌گمان اضافه شده است. البته حتی بیانیه‌ی انویدیا نیز باعث نشد توجه بسیاری از بازیکنان به نام چند بازی معرفی‌نشده یا آن‌هایی که شایعه‌ی ساخت‎‌‌شان مطرح شده است، جلب نشود. یکی از این بازی‌های فهرست جی‌فورس ناو Project Cortez است که به‌نظر می‌رسد همان Call of Duty بعدی باشد که قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

تام هندرسون، اینسایدر و افشاگر شناخته‌شده صنعت بازی اخیرا در توییتر خود گفته است که Project Cortez درواقع اسم رمزی برای Call of Duty 2022 است و این بازی ظاهرا دنباله‌ی مستقیم Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ خواهد بود. از طرفی وب‌سایت VGC نیز با استناد به منابع خود، گزارش جداگانه‌ای منتشر کرده و حرف‌های هندرسون را تایید کرده است.

VGC می‌گوید کالاف دیوتی 2022 در حال حاضر توسط استودیوی Infinity Ward در حال ساخت است. داستان بخش کمپین تک‌نفره‌ی آن نیز به نیروهای ویژه‌ی آمریکا می‌پردازد که با کارتل‌های موارد مخدر کلمبیایی به‌صورت مخفیانه می‌جنگند. ظاهرا اسم رمز پروژه‌ی کورتز درواقع به فیلمی به نام Clear and Present Danger محصول سال ۱۹۹۴ اشاره دارد که دارای داستان مشابه‌ای است و نام شخصیت منفی آن کلنل فیلیکس کورتز است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

آخرین بازی کالاف دیوتی ساخته‌شده توسط اینفینیتی وارد همان مادرن وارفر سال ۲۰۱۹ است. پس از آن استودیوی Treyarch وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی سال ۲۰۲۰ کالاف دیوتی را برعهده گرفت و نسخه‌ی امسال کالاف دیوتی یعنی Call of Duty: Vanguard نیز در Sledgehammer Games ساخته شد؛ البته تمام استودیوی‌های زیرمجموعه‌ی اکتیویژن به‌نوعی در توسعه‌ی این بازی نقش داشته‌اند.

حال باتوجه‌به این موضوع، به‌نظر می‌رسد که مجموعه‌ی کالاف دیوتی یک‌بار دیگر دست همه‌ی استودیوهای سازنده‌ی آن چرخیده و حالا دوباره نوبت به اینفینیتی وارد رسیده است. به همین خاطر خیلی عجیب نیست اگر اینفینیتی وارد مسئول ساخت کالاف دیوتی سال ۲۰۲۲ باشد. البته درمورد موارد دیگر این شایعه خیلی نمی‌توان مطمئن بود و برای اینکه از درستی یا نادرستی آن‌ها مطمئن شویم، احتمالا باید حدود یک سال دیگر و تا زمان رونمایی رسمی کالاف دیوتی بعدی توسط اکتیویژن منتظر بمانیم.

Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین در زمان عرضه‌ی کالاف دیوتی ونگارد، Call of Duty: Warzone نیز آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد و محتوای جدیدی متناسب با حال‌و‌هوای جنگ ‌جهانی دوم به آن اضافه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این شایعه چیست؟ درصورت صحت آن، فکر می‌کنید اینفینیتی وارد می‌تواند داستانی جذاب را از نبرد بین نیروهای آمریکایی و سلاطین کوکائین به تصویر بکشد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده