// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

پایان مراحل ساخت بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

ایداس مونترال اعلام کرده است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy گلد شده است و طبق برنامه در تاریخ تعیین‌شده منتشر می‌شود.

انتشار بازی‌ها در این چندوقت و به‌دلیل همه‌گیری کرونا بیشتر از هر زمان دیگری با تأخیر مواجه می‌شوند و شرایط به نحوی شده است که انگار اگر عرضه‌ی یک بازی به تعویق نیفتند جای تعجب دارد. البته قطعا دراین‌میان استودیویی‌ها نیز پیدا می‌شوند که تمام تلاش خود را می‌کنند اثر در حال ساخت خود را به موقع تحویل بازیکنان دهند و خبر خوب این است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy استودیوی Eidos Montreal جزو همین دسته است.

ایداس مونترال به‌تازگی در حساب توییتری بازی نگهبانان کهکشان اعلام کرده است که این بازی اکشن-ماجراجویی تک‌نفره اصطلاحا گلد شده و برای انتشار در تاریخ تعیین‌شده آماده است. این به این معنی است که مراحل اصلی ساخت Guardians of the Galaxy به پایان رسیده است و سازندگان مانند بیشتری بازی‌های چند سال اخیر، احتمالا تنها باید آپدیتی برای روز اول عرضه‌ آماده کنند که باگ‌های بازی را رفع می‌کند و برخی بخش‌های آن را کمی بیشتر بهبود می‌دهد.

Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و همچنین ازطریق سیستم ابری روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما کابران زومجی درباره‌‌ی بازی نگهبانان کهکشان چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی آن هستید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده