// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

موفقیت سازندگان بازی Splitgate در کسب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری

بازی رایگان Splitgate شرکت 1047Games تا به امروز بیشتر از ۱۳ میلیون بار دانلود شده است. حالا سازندگان موفق به جذب سرمایه‌ی مالی ۱۰۰ میلیون دلاری جدید شدند.

بازی Splitgate روی لینوکس، ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان به‌صورت رایگان عرضه شد. سازنده و ناشر این بازی مولتی‌پلیر شوتر اول-شخص، شرکت 1047Games است. این شرکت که طی سه ماه اخیر موفق به کسب ۲۰ میلیون دلار سرمایه‌ی مالی شده بود، حالا ۱۰۰ میلیون دلار دیگر هم به این مبلغ اضافه کرد. حالا ارزش کل شرکت 1047Games به رقم خیره‌کننده‌ی ۱.۵ میلیارد دلار رسیده است تا سازندگان با امنیت مالی فراوان روی توسعه‌ی بیشتر بازی Splitgate کار کنند.

تعداد گیمرهای همزمان بازی Splitgate از ۱۷۵ هزار نفر عبور کرد و این شوتر که با ترکیب گیم‌پلی سری بازی هیلو و مجموعه بازی پورتال ساخته شد تا به امروز بیشتر از ۱۳ میلیون بار دانلود داشته است؛ دانلودهایی که بیشتر از ۱۰ میلیون مورد آن‌ها متعلق به ۳۰ روز اخیر هستند. سازندگان فعلا محصول را در حالت بتا نگه داشته‌اند تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی و نهایی بازی Splitgate با سرورهای کاملا آماده بشود.

شرکت 1047Games می‌خواهد از رشد مالی خود برای تبدیل کردن بازی Splitgate به یک شوتر رقابتی AAA خلاقانه بهره ببرد و در عین حال به‌دنبال خلق مجموعه‌های بیشتر و بازی‌های به یاد ماندنی خاص باشد. باید صبر کرد و دید بازی‌سازهای استودیو که فعلا با موفقیت گسترده مواجه شده‌اند، چه آینده‌ای خواهند داشت و چه‌قدر در دستیابی به اهداف و آرزوهای خود موفق خواهند بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده