// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۴

انتشار نسخه Early Access بازی Darkest Dungeon 2 در آینده نزدیک

نسخه‌ی Early Access بازی Darkest Dungeon 2 تا چند هفته دیگر برای کاربران پی سی روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Red Hook Studios اعلام کرده است که نسخه‌ی Early Access بازی Darkest Dungeon 2 از تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این استودیو البته هنوز قیمت نسخه‌ی ارلی اکسس بازی و همچنین سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را اعلام نکرده است. بااین‌حال، داستان کلی دارکست دانجن 2 این‌گونه است که دنیا در آستانه‌ی فروپاشی قرار دارد و بازیکنان در قالب گروهی متشکل از چهار قهرمان باید ره‌سپار سفری به سمت یک کوه شوند؛ کوهی که ظاهر آخرین امید را برای نجات یافتن در خود جای داده است.

در Darkest Dungeon 2 پنج اکت (فصل) وجود دارد که در نسخه‌ی Early Access اکت اول در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین بازیکنان از بین ۹ کلاس شخصیتی مختلف از جمله Jester (دلقک)، Leper (جذامی)، Man at Arms (سرباز زره‌پوش)، Highwayman (راهزن) و Grave Robber (قبردزد) می‌توانند انتخاب کنند. Darkest Dungeon 2 به‌جای اینکه بازیکنان را مانند نسخه‌ی اول وارد دخمه‌هایی تاریک و عمیق کند، نقشه‌ای با محیط‌های متنوع در اختیار‌شان قرار می‌دهد. در طول بازی بازیکنان با کاراکترهای مختلفی روبه‌رو می‌شند؛ از شخصیت‌هایی که به کمک نیاز دارند گرفته تا انواع دشمنان.

درصورتی که هیروی بازیکنان در بازی کشته شود و اصطلاحا یک ران جدید شروع شود، می‌توان مهارت‌های جدیدی برای هر کلاس کسب کرد. همچنین آیتم‌های قابل استفاده که در دارکست دانجن به نام ترینکت شناخته می‌شوند، از ران قبلی به ران جدید منتقل نمی‌شوند. درعوض آن‌ها حالا تاثیر‌های جدیدی روی قدرت کاراکترها می‌گذارند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده