// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

تعداد قابل توجه بازیکنان بازی Tales of Arise در استیم

باتوجه به آمار منتشر شده از سوی Steamdb، تعداد بازیکنان همزمان Tales of Arise روی استیم به بیش از ۶۰ هزار نفر رسیده است.

Tales of Arise جمعه گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. این در حالی است که به‌تازگی و ازطریق سایت Steamdb گزارش‌هایی منتشر شده که خبر از دستاورد بزرگی برای این بازی نقش آفرینی شرقی می‌دهد.

باتوجه به آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمانی Tales of Arise در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) به بیشتری حد خود رسیده است. به‌عبارتی ۶۰۲۷۴ نفر درحال تجربه‌ی بازی بوده‌اند. این در حالی است که Tales of Zestiria در تمام دوران خود تنها به ۹۶۹۶ بازیکن دست پیدا کرد و این رقم برای Tales of Berseria برابر با ۸۰۸۵ بود. 

اگر رقم ذکر شده برای Tales of Arise را با سایر بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی استیم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بهترین عملکرد دراختیار بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin با ۳۳۴۶۴ بازیکن است. حال Tales of Arise با این رقم از نظر تعداد بازیکن همزمان، جدا از اینکه بهترین نسخه از سری Tales از نظر عملکرد است، روی استیم هم به‌عنوان پرمخاطب‌ترین بازی نقش‌آفرینی شرقی از نظر تعداد بازیکن همزمان شناخته می‌شود. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده