// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

تریلر بازی مرد عنکبوتی 2 روی پلی استیشن 5 اجرا شده است

اینسامنیاک گیمز می‌گوید تریلر به‌نمایش‌درآمده از Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد پلی استیشن به‌صورت CGI ساخته نشده بود و درواقع داشت روی پلی استیشن 5 اجرا می‌شد.

رویداد پلی استیشن شوکیس اخیر بازی عالی کم نداشت؛ از تریلر God of War: Ragnarok گرفته تا معرفی غافلگیرکننده و خوشایند Marvel’s Wolverine. دراین‌بین اما خیلی‌ها منتظر رونمایی از نسخه‌ی دوم بازی اسپایدرمن اینسامنیاک بودند که این مورد نیز در رویداد مذکور محقق شد و این استودیو با پخش تریلری جذاب و خیره‌کننده از Marvel’s Spider-Man 2، تماشاگران را بسیار خوشحال کرد. حال مشخص شده است که این تریلر درواقع به‌صورت ریل تایم روی کنسول پلی استیشن 5 در حال اجرا بوده است.

برایانا لیندسی، هنرمند ارشد جلوه‌های بصری از اینسامنیک گیمز اخیرا با انتشار پستی در توییتر خود به مقایسه‌ی تریلر رونمایی Spider-Man Miles Morales (که به‌صورت CGI ساخته شده بود) با Spider-Man 2 پرداخته است. او در این پست می‌گوید که ساخت تریلری با جلوه‌های بصری ریل تایم مشکل است و درواقع به‌صورت غیرمستقیم تایید می‌کند که تریلر رونمایی از بازی مرد عنکبوتی 2 روی سخت‌افزار کنسول نسل نهمی سونی در حال اجرا بوده است. او سپس از تیم ساخت بازی که استانداردهای کیفی اینسامنیاک را یک پله بالاتر برده‌اند، تشکر کرده است. شما می‌توانید تریلر معرفی ،Marvel’s Spider-Man 2 را یک‌بار دیگر در زومجی تماشا کنید.

نمایی از تریلر معرفی Marvel's Spider-Man 2

در این تریلر شاهد نمایش جلوه‌های بصری خاق‌العاده‌ای هستیم که در آن انواع‌و‌اقسام فناوری‌های گرافیکی دیده می‌شوند؛ از بازتاب‌های روی سطوحی مانند آسفالت گرفته که حاصل ری تریسینگ است تا افکت‌های زیبای ذرات مختلف. البته به جز موارد گرافیکی، باید به حضور هیجان‌انگیز ونوم نیز در تریلر اشاره کرد که قطعا می‌تواند حریف قابل‌توجه‌ای برای تیم دونفره‌ی پیتر پارکر و مایلز مورالز باشد.

تریلر‌هایی مانند Spider-Man 2 که حالت سینمایی دارند، معمولا از پیش رندر شده‌اند و به احتمال زیاد نمایان‌گر گرافیک واقعی آن بازی نخواهند بود؛ این موضوع مخصوصا در بازی‌هایی صدق می‌کند که تا انتشار چندسالی فاصله دارند. نکته‌ مهم این‌جا است که اگر تریلر ریل تایم Marvel’s Spider-Man 2 را بخواهیم با اولین تبلیغ تلویزیونی اسپایدرمن مایلز مورالز که کاملا به‌صورت CGI ساخته شده بود، مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که تریلر مرد عنکبوتی 2 ازنظر گرافیکی هیچ کم‌و‌کسری از تریلر مایلز مورالز ندارد. این نشان می‌دهد که پلی استیشن 5 پتانسیل اجرای بازی‌هایی با گرفیک نزدیک به CGI را دارد.

Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تریلر و جلوه‌های بصری آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل می‌توانید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده