نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

ضرورت اتصال به اینترنت برای تجربه بخش داستانی بازی Gran Turismo 7

سونی ساعاتی پیش با انتشار پستی اعلام کرد که برای تجربه برخی از بخش‌های بازی Gran Turismo 7 ازجمله حالت داستانی به اتصال به اینترنت نیاز است.

یکی از بازی‌هایی که در جریان رویداد پلی استیشن شوکس نمایش نسبتا طولانی داشت و توانست توجهات زیادی را جلب کند، Gran Turismo 7، ساخته استودیوی پولی‌فونی دیجیتال است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، این غول ژاپنی با انتشار پستی اطلاعات و جزییات جدیدی از آخرین نسخه ریسینگ انحصاری خود را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

براساس اطلاعات ارایه شده، به‌نظر می‌رسد کاربران دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 برای تجربه برخی از بخش‌های بازی ازجمله حالت تک‌نفره داستانی به اتصال به اینترنت نیاز دارند. باتوجه به گزارش دردسترس Livery Editor، بخش Scapes (بخشی برای عکس‌برداری و Photo Mode)، GT Cafe (پارکینگ اتوموبیل‌های گیمر) و GT Auto (بخشی جهت اعمال شخصی‌سازی) ازجمله بخش‌هایی هستند که تجربه‌ آن‌ها ملزم به اتصال به اینترنت است.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است بازی Gran Turismo 7 در تاریخ چهارده اسفند (چهار مارچ) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن روانه بازار شود. حال اگر شما هم از طرفداران سبک ریسینگ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این بازی را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده