// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

بازی بتل رویال رایگان Bloodhunt در راه پلی استیشن 5

بازی بتل رویال Bloodhunt که بازیکنان را در نقش خون‌آشام‌ها قرار می‌دهد، در آینده‌ی نزدیک قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

بازی بتل رویال جدید استودیوی Sharkmob یعنی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt  قرار است در سال جاری میلادی (تا اوایل دی‌ماه) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود. این بازی که در دنیای Vampire: The Masquerade (نوعی بازی رومیزی با محوریت خون‌آشام‌ها) جریان دارد، به‌صورت free-to-play و زاویه‌ی دید آن نیز سوم‌شخص است.

در محیط بازی بلاد‌هانت که شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک است، ساختمان‌های زیادی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها بالا رفته و روی پشت‌بام آن‌جا در کمین دشمنان بمانند یا از کوچه‌های تنگ‌و‌تاریک برای تردد مخفیانه در سطح نقشه استفاده کنند. در Bloodhunt خون‌آشام‌ها دربرابر تیم‌هایی از گروه Second Inquisition قرار می‌گیرند. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Bloodhunt را از یوتیوب تماشا کنید.

بازیکنان هنگام گشت‌و‌گذار در نقشه‌ی بازی باید از خون تغذیه کنند تا بتوانند قدرت خود را افزایش دهند. البته بازیکنان دراین‌بین باید حواس‌شان باشد که شناسایی نشوند و همچنین دشمنان را با استفاده از قدرت‌ها و سلاح‌های خود و با زیرکی بکشند. Bloodhunt را می‌توان تک‌نفره یا با بازیکنان دیگر تجربه کرد که در این حالت، می‌توان با دو نفر دیگر یک تیم سه‌نفره تشکیل داد و در هر مچ حداکثر ۴۵ بازیکن می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

Bloodhunt برای اولین‌بار در پاییز سال گذشته معرفی شد و بازی چندوقت پیش وارد فاز آلفا محدود شد. نسخه‌ی Early Access بلادهانت در حال حاضر در فروشگاه استیم در دسترس است و نسخه‌ی کامل آن هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Bloodhunt چیست؟ اگر تجربه‌ی بازی کردن آن را داشته‌اید، نظرات خود را درخصوص گیم‌پلی و حال‌و‌هوای بازی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده