// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲

فهرست پربازدیدترین نمایش‌های پلی استیشن شوکیس 2021 در ۲۴ ساعت نخست

به‌تازگی مشخص شد که طی ۲۴ ساعت بعد از به پایان رسیدن رویداد PlayStation Showcase 2021 سونی، کدام تریلرها در مجموع بیشتر از مابقی دیده شده‌اند.

اکنون پربازدیدترین نمایش‌های حاضر در پلی استیشن شوکیس 2021 سونی طی ۲۴ ساعت نخست را می‌شناسیم. این آمار توسط Benji-Sales جمع‌آوری شده‌اند که بارها در توئیتر خود را به‌عنوان منبعی قابل اعتنا برای آمار و ارقام ویدیوگیمی ثابت کرد. اعدادی که در ادامه با آن‌ها مواجه خواهید شد، مجموع تعداد بینندگان هر تریلر بازی در تمامی کانال‌های یوتیوبی شناخته‌شده و معتبر طی ۲۴ ساعت اول پخش را نشان می‌دهند؛ کانال‌هایی که تک‌تک این تریلرها حداقل به بیشتر از ۱۰۰ هزار بیننده در هرکدام از آن‌ها رسیده‌اند.

  • بازی Forspoken: حدودا ۱ میلیون بیننده
  • بازی Gran Turismo 7: بیشتر از ۱ میلیون بیننده
  • بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake: بیشتر از ۳ میلیون بیننده
  • بازی Marvel's Wolverine: حدودا ۷ میلیون بیننده
  • بازی Marvel’s Spider-Man 2: بیشتر از ۹ میلیون بیننده
  • بازی God of War Ragnarök: بیشتر از ۱۰ میلیون بیننده

جالب این‌جا است که اگر فقط به کانال رسمی پلی استیشن نگاه بیاندازید، بازی مرد عنکبوتی 2 همچنان پیشتاز است. تماشاگرهای تریلر بازی God of War Ragnarok بیشتر بین کانال‌های مختلف پخش شده بودند. درنهایت بدون شک ارقام واقعی در زمانی‌که شما مشغول خواندن خبر هستید، به مراتب بیشتر از مجموع تعداد بینندگان طی ۲۴ ساعت اول شده‌اند. بنجی در رابطه با این آمار نوشت: «بزرگ‌ترین سورپرایز برای من تعداد تماشاگرهای ولورین است. این عدد برای یک تیزر واقعا بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسد و نشان‌دهنده‌ی آن است که چه‌قدر مردم به همکاری پلی استیشن و اینسامنیاک با مارول اعتماد دارند و برای نتیجه‌ی کار هیجان‌زده هستند».

نظر شما چیست؟ کدام اخبار بازی حاضر در پلی استیشن شوکیس 2021 برای شما هیجان‌انگیزترین بود و کدام نمایش را بیشتر از تریلرهای دیگر دوست داشتید.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده