// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳

داستان God of War: Ragnarok در یک برداشت ادامه‌دار روایت می‌شود

کارگردان داستانی God of War: Ragnarok اعلام کرده است که داستان این بازی همانند God of War سال ۲۰۱۸، در یک برداشت تعریف می‌شود و هیچ کاتی در روایت آن وجود ندارد.

یکی از جنبه‌های جذاب God of War سال ۲۰۱۸ که باعث غرق شدن بیشتر بازیکنان در داستان بازی می‌شد، این بود که تمام وقایع آن در یک برداشت ادامه‌دار اتفاق می‌افتاد و در هیچ‌کجای این بازی کات یا جابه‌جایی بین صحنه‌ها دیده نمی‌شد. حال که از God of War: Ragnarok با انتشار تریلر گیم‌پلی به‌صورت کامل رونمایی شده است، ممکن است این سؤال برای طرفداران پیش بیاید که آیا سبک روایت داستانی نسخه‌ی دوم نیز مشابه نسخه‌ی اول است.

در همین راستا، یکی از طرفداران مجموعه‌ی خدای جنگ در توییتر از مت سوفاس، کارگردان داستانی God of War: Ragnarok می‌پرسد که آیا داستان این نسخه نیز در یک برداشت تعریف می‌شود؟ که سوفاس خیلی شفاف پاسخ می‌دهد: «یک برداشت بدون کات؛ درست مانند نسخه سال ۲۰۱۸.»

استودیو سانتا مونیکا به‌خاطر نحوه‌ی روایت داستانی بازی God of War 2018، بسیار مورد تحسین قرار گرفت و خیلی عجیب نیست که آن‌ها همین شیوه داستان‌گویی را در بازی جدید خدای جنگ ادامه دهند. البته در مستند Raising Kratos که چند سال پیش از مراحل ساخت نسخه‌ی پیشین مجموعه منتشر شده بود، سازندگان گفتند که این شیوه‌ی داستان‌گویی مشکلات و چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد کرده بود.

حال اما مشخص است که باوجود موانع و چالش‌هایی که داستان‌گویی در یک برداشت برای سانتا مونیکا ایجاد کرد، این استودیو موفق شد یک داستان گیرا و به‌شدت جذاب را در God of War سال ۲۰۱۸ تعریف کند و به‌نظر می‌رسد که آن‌ها می‌توانند این شیوه‌ی خود را در God of War: Ragnarok به تکامل برسانند و یک داستان حتی جذاب‌تر را به طرفداران ارائه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی داستان God of War قبلی و نحوه‌ی روایت آن چیست؟ فکر می‌کنید داستان‌گویی در یک برداشت چقدر در جذاب‌تر شدن داستان این بازی تاثیر داشت؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده