// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱

پیشرفت قابل توجه رضایت مردم از بازی No Mans Sky در استیم

کاربرهای استیم اکنون به مراتب بیشتر از پنج سال قبل از نو منز اسکای رضایت دارند. اکنون میانگین نظرات آن‌ها راجع به بازی No Man's Sky به «غالبا مثبت» تغییر پیدا کرده است.

اکنون بیشتر از پنج سال از عرضه‌ی بازی No Man's Sky می‌گذرد و همچنان استودیو Hello Games مشغول پشتیبانی از آن و ارائه‌ی محتواهای بیشتر است. کارهای سازندگان نتیجه‌بخش بود و نظر خیلی‌ها راجع به نو منز اسکای عوض شد. برخی از رسانه‌ها همچون گیم اسپات به کلی بررسی بازی No Man's Sky را به‌روزرسانی کردند و نمره‌ی آن را بالاتر بردند. بعضی مجلات راجع به این نوشتند که چه‌طور بازی‌های دیگری که در روز عرضه وضعیت درخشانی ندارند، باید از نو منز اسکای یاد بگیرند. حالا می‌بینیم که وضعیت نظرات مردمی بازی No Man's Sky هم شدیدا بهتر شده است.

اکنون از بین همه‌ی اشخاصی که بازی No Man's Sky را در استیم خریداری و تجربه کردند و سپس سراغ بررسی ساخته‌ی استودیو هلو گیمز در همین پلتفرم رفتند، ۷۰ درصد آن‌ها محصول را دوست دارند. به همین خاطر بیشتر از پنج سال بعد از عرضه می‌بینیم که وضعیت کلی بررسی‌های بازی نو منز اسکای در استیم به Mostly Positive (غالبا مثبت) تغییر پیدا کرده است. تازه وقتی به بخش «بررسی‌های اخیر» می‌رویم، با رضایت ۹۲ درصدی (Very Positive/بسیار مثبت) کاربرهایی مواجه می‌شویم که طی چند هفته‌ی اخیر بازی No Man's Sky را خریداری، تجربه و بررسی کردند.

شان موری، سازنده‌ی اصلی بازی No Man's Sky این خبر را در توئیتر اعلام کرد و به سپاسگزاری از طرفدارها پرداخت. استودیو Hello Games به‌تازگی بسته‌ی الحاقی Frontiers را برای بازی No Man's Sky عرضه کرد تا شهرک‌سازی، امکانات بیشتر برای گسترش پایگاه و مواردی از این دست تقدیم گیمرها شوند.

آپدیت Frontiers بازی No Man's Sky شرکت Hello Games

در نخستین روزهای عرضه، وضعیت نمرات استیم بازی No Man's Sky در حالت Overwhelmingly Negative (قطعا منفی) بود و حالا به «غالبا مثبت» و «بسیار مثبت» رسیده است. پس عجیب نیست که موری به‌عنوان موسس استودیو هلو گیمز از ایستادن جایگاه امروز خوشحال باشد. شما می‌توانید روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 مشغول تجربه‌ی بازی نو منز اسکای شوید. بازی No Man's Sky روی کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ سونی از هدست واقعیت مجازی PSVR هم پشتیبانی می‌کند؛ همان‌طور که در پلتفرم PC قابلیت اجرا با Oculus Rift، ولو ایندکس و HTC Vive را دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده