// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

نقشه جدید Call of Duty: Warzone به اقیانوس آرام اختصاص خواهد داشت

استودیو ریون اعلام کرده که نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone براساس اقیانوس آرام طراحی شده است و یک سیستم ضدتقلب هم برای بازی درنظر گرفته شده است.

مدتی پیش بود که اعلام شد که استودیو ریون‌سافتور (Raven Software)، سازنده Call of Duty: Warzone، در حال توسعه یک نقشه جدید برای بازی بتل رویال خود است، اما جزئیات آن در دسترس قرار نگرفت.

حال پس از نمایش بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard، استودیو ریون‌سافتور جزئیات بیشتری را از نقشه جدید وارزون در دسترس قرار داد. نقشه جدید این بازی در اقیانوس آرام روایت شده و در توسعه آن از موتور گرافیکی و تکنیک‌های مشابهی با ونگارد استفاده شده است. ازاین‌رو این اتفاق به ریون‌سافتور اجازه می‌دهد تا وارزون را دقیق‌تر از قبل با نسخه جدید کالاف دیوتی هم‌خوان کند و شاهد عملکرد بهتر سلاح‌ها و مکانیسم‌های بازی خواهیم بود. 

همچنین در ادامه مشخص شده که این نقشه پس از عرضه بازی Call of Duty: Vanguard و تا قبل از تمام شدن سال جاری میلادی عرضه می‌شود. جدا از این موارد استودیو ریون‌سافتور درحال تدارک دیدن یک سیستم ضدتقلب است تا کاربران کامپیوتر Call of Duty: Warzone در شرایط بهترین قادر به تجربه بازی باشند. متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی از این سیستم ضد تقلب جدید در دسترس قرار نگرفته است. در انتها مشخص شده که پشتیبانی از وارزون همچنان ادامه خواهد داشت و شاهد رویدادهای محدود و محتویات مختلفی خواهیم بود.

نقشه اقیانوس آرام بازی Call of Duty: Warzone

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده