// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

تغییرات بخش کمپین Forza Horizon 5 نسبت به بازی های قبلی

حال فستیوال‌های بازی Forza Horizon 5 در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌شوند که هرکدام از آن‌ها محتویات مخصوص‌به خود را شامل می‌شود.

Forza Horizon را می‌توان بهترین بازی ریسینگ آرکید دانست که نسخه پنجم آن در آبان ماه روانه بازار می‌شود و حال در جدیدترین قسمت از برنامه Let's Go، استودیو پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، سازنده سری فورتزا هورایزن، جزئیاتی را از بخش کمپین بازی و تغییرات آن منتشر کرده است.

نقشه فستیوال بازی دستخوش تغییراتی در زمینه طراحی و آرت شده و فعالیت‌ها و مسابقات در بازی مخصوص‌به فستیوال خودشان هستند. به‌عبارتی به‌صورت پراکنده در نقشه بازی قرار نگرفته‌اند. تمامی بازیکنان در ابتدای بازی هورایزن فستیوال مکزیکو را شروع خواهند کرد و در ادامه، شاهد هورایزن راش برای PR Stuntها (چالش‌های مخصوصی که در محیط بازی نسخه‌های پیشین حضور داشتند و با کامل کردن‌شان، امتیاز بیشتری کسب می‌کردید)، هورایزن باجا برای مسابقات Cross Country و هورایزن وایلدز برای مسابقات Dirt هستیم. 

ازاین‌رو کاربران مسابقات مدنظر را تنها در شاخه‌های ذکر شده انجام خواهند داد. هر فستیوال مراحل مخصوص‌به خود را داشته که شامل مأموریت‌های متفاوتی می‌شود. برای آزادسازی مراحل جدیدتر هم باید امتیازهای مدنظر آن مرحله را کسب کرده باشید. در ادامه مشخص شده که بازی دارای مینی چالش‌های دیگری هم وجود دارد که شامل آیتم‌های جمع‌آوری، بخش Discovery، گشت‌وگذار آزاد در جهان بازی و کسب امتیاز و همچنین Stories می‌شود. البته برای پیش‌رفت در بازی نیازی نیست که تمامی موارد ذکر شده را کامل کنید؛ مگر اینکه قصد کامل کردن جهان بازی را داشته باشید. 

در ابتدای بازی هم همانند قبل باید ماشین مدنظر خود را خریداری کرده و وارد مسابقه درنظر گرفته شوید که در اینجا با نام «به مکزیک خوش آمدید» درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید قسمت جدید برنامه Let's Go را از یوتیوب تماشا کرده و نظرات خود در ارتباط با بازی فورتزا هورایزن 5 را با زومجی در میان بگذارید. بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده