// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

فروش بازی Stardew Valley از پانزده میلیون نسخه فراتر رفت

مجموع فروش بازی Stardew Valley در پلتفرم‌های مختلف به بیشتر از ۱۵ میلیون نسخه رسید تا موفقیتی قابل‌توجه برای استودیو ConcernedApe رقم بخورد.

ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (فروشگاه‌های دیجیتالی استیم، GOG و Humble Store)، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تنها پلتفرم‌هایی نیستند که می‌توانید روی آن‌ها مشغول تجربه‌ی بازی Stardew Valley شوید. زیرا این ساخته‌ی موفق اریک بارون به‌عنوان بازی اندروید و بازی آیفون (سیستم‌عامل iOS) هم عرضه شده است. حالا می‌دانیم که بازی Stardew Valley رو تمامی این پلتفرم‌ها در مجموع توانست به بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش دست پیدا کند.

بدون شک این شبیه‌ساز خوش‌جلوه‌ی مزرعه‌داری را باید یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر دانست. همچنین از آن‌جایی که مدام آپدیت‌های جدید برای آن عرضه می‌شوند، تعجبی ندارد که ماه به ماه بتواند فروش خود را افزایش دهد. البته به‌زودی اریک بارون بخش قابل توجهی از تمرکز خود را روی یک بازی ویدیویی دیگر می‌گذارد. زیرا بازی Stardew Valley همین حالا هم فراتر از آرزوهای او به انواع‌واقسام موفقیت‌ها چنگ زده است.

بازی جدید اریک بارون در جهان بازی Stardew Valley جریان دارد و اسم آن هنوز اعلام نشده است. البته از آن‌جایی که ساخت استاردو ولی زمان زیادی برد، احتمالا بازی جدید او نیز به سرعت معرفی و عرضه نخواهد شد. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی مستقل پرفروش آشنا شوید، در زومجی بررسی بازی موبایل Stardew Valley به قلم علی گودرزی را به‌صورت کامل مطالعه کنید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده