// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

اضافه شدن ۶ بازی در سپتامبر 2021 به سرویس پلی استیشن Now

چند روز قبل اعلام شد که بازی فاینال فانتزی 7 کلاسیک در سپتامبر به‌صورت دائمی به پلی استیشن Now اضافه می‌شود. حالا می‌دانیم که پنج بازی دیگر هم به این سرویس می‌آیند.

شرکت سونی هر ماه چند بازی را به آرشیو سرویس پلی استیشن Now اضافه می‌کند. اکثر بازی‌های حاضر در این سرویس هم به‌صورت دائمی در آن قرار می‌گیرند. این ماه با چند بازی مختلف روبه‌رو هستیم که فقط یکی از آن‌ها به شکل مدت‌دار به این سرویس اشتراکی می‌آید.

  • بازی Tekken 7 تا تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ (۹ اسفند)
  • بازی Final Fantasy VII
  • بازی Killing Floor 2
  • بازی Windbound
  • بازی Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition
  • بازی Moonlighter

سرویس پلی استیشن Now روی کامپیوترهای شخصی، کنسول PS4 و کنسول PS5 در دسترس گیمرها است؛ با هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی ۵۹.۹۹ دلار. مشترک‌های این سرویس به بیشتر از ۸۰۰ بازی ویدیویی دسترسی پیدا می‌کند و می‌توانند آن‌ها را روی هر سه پلتفرم نام‌برده با استریم به کمک اینترنت پرسرعت تجربه کنند. اما افرادی که روی پلی استیشن 4 و روی پلی استیشن 5 سونی به استفاده از پلی استیشن Now می‌پردازند، می‌توانند بیشتر از ۴۰۰ بازی ویدیویی حاضر در آن را با دانلود به‌صورت آفلاین از روی خود کنسول اجرا کنند.

تمامی بازی‌های حاضر در پلی استیشن Now در اصل متعلق به یکی از پلتفرم‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 هستند. این وسط آن بازی‌های کنسول PS4 که روی سرویس پلی استیشن Now قرار دارند، امکان دانلود و نصب روی کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی را به گیمر می‌دهند تا او مجبور به اجرای آنلاین آن‌ها نباشد. مشترک PS Now برای تجربه‌ی مولتی‌پلیر آنلاین بازی‌های حاضر در آن نیازی به اشتراک PS Plus ندارد.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده