// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵

شایعه: Alan Wake Remastered در مهر ماه منتشر می‌شود

باتوجه به شایعات منتشر شده، به‌زودی شاهد معرفی بازی Alan Wake Remastered خواهیم بود که برای عرضه در مهر ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

در ماه‌های اخیر شایعاتی حول Alan Wake منتشر شده است. اینکه دنباله این بازی در دست ساخت است و ازطرفی، شاهد ریمستر شدن بازی Alan Wake خواهیم بود. همچنین در فایل‌هایی که از دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده بود، مشخص شده بود که احتمالا نسخه کامپیوتر Alan Wake Remastered روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود.

حال یک بار دیگر شایعه ریمستر الن ویک قوت گرفته است و این بار حساب کاربری توییتر Wario64 متوجه تصویر پیش‌خرید بازی Alan Wake Remastered در فروشگاه Rakuten Taiwan شده است. در صفحه فروش این بازی نوشته شده که Alan Wake Remastered در تاریخ ۱۳ مهر ماه (پنج اکتبر) عرضه می‌شود و برای پیش‌خرید روی ایکس باکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

این در حالی است که ویندوز سنترال هم تایید کرده که ریمستر الن ویک در تاریخ ذکر شده عرضه می‌شود و به‌زودی هم شاهد معرفی آن خواهیم بود. رمدی اینترتینمنت این روزها سخت در حال توسعه یک بازی AAA بزرگ است که توسط شرکت اپیک گیمز منتشر می‌شود. شایعات نشان می‌دهد این بازی جدید، Alan Wake 2 است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده