// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰

خشنودی فراوان MGM از ساخت بازی جدید جیمز باند توسط IO Interactive

شرکت MGM به‌شدت از سپرده شدن پروژه‌ی بازی جدید جیمز باند به استودیو IO Interactive، سازنده‌ی سری بازی هیتمن خوشحال است.

مجموعه 007 روزهای بزرگی را در پیش دارد. تنها چند هفته‌ی دیگر بالاخره فیلم No Time to Die (جیمز باند 25) اکران می‌شود؛ آخرین اثری که در آن دنیل کریگ نقش جیمز باند را بازی کرده است. در همین حین آمازون مشغول نهایی کردن خریداری شرکت MGM است؛ تا درکنار شرکت Eon Productions تبدیل به سازنده و پخش‌کننده‌ی سری فیلم James Bond شود. ماه‌ها بعد باید نه فقط بازیگر جدید جیمز باند که کل اعضای تیم سازنده‌ی فیلم شماره‌ی ۲۶ انتخاب شوند؛ از نویسنده تا کارگردان.

در همین حین شرکت IO Interactive مشغول کار روی بازی جیمز باند است و شرکت MGM از این بابت رضایت فراوان دارد. این بازی که فعلا با اسم رمز Project 007 شناخته می‌شود، پس از سال‌ها صبر طرفدارها برای یک بازی جیمز باند جدید از راه می‌رسد. یکی از مدیرهای رده‌بالا شرکت MGM می‌گوید: «همیشه موضوع درنهایت به پیدا کردن همکار درست برمی‌گردد. تیم IO در ساخت بازی‌های متمرکز روی مخفی‌کاری یک مامور ویژه متخصص است. پس سپرده شدن پروژه به اعضای آن واقعا رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.

آن‌ها یک عشق بسیار عمیق نسبت به مجموعه جیمز باند دارند و فوق‌العاده بااستعداد هستند. این عقدی است که آن را در آسمان‌ها بسته‌اند؛ جیمز باند و IO Interactive. ما با هم داریم روی محصولی کار می‌کنیم که به نظر ما برای طرفدارها بسیار ویژه خواهد بود».

مطابق اطلاعات استخراج‌شده از آگهی‌های شغلی به‌نظر می‌رسد که بازی جدید شرکت IO Interactive یک اثر سندباکس، سوم‌شخص و متمرکز روی ریشه‌های داستانی تبدیل شدن جیمز باند به مامور 007 خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که سازندگان می‌خواهند این بازی جدید در سیستم شوتینگ، مبارزات تن‌به‌تن و هوش مصنوعی دشمنان جلوتر از تمام آثار قبلی استودیو باشد. راستی احتمالا نسبت به سری بازی Hitman در این محصول بیشتر با کات‌سین‌ها و قصه‌گویی مفصل با حس‌وحال سینمایی روبه‌رو می‌شویم. باید صبر کرد و دید که چه زمانی می‌توانیم شاهد رونمایی کامل و مفصل بازی‌سازهای IO Interactive از بازی 007 باشیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده