نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۲

دوبله فارسی بازی فرزندان مورتا عرضه شد

دوبله فارسی بازی فرزندان مورتا به پایان رسیده است و نسخه‌ی فارسی این بازی هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

پس از انتشار بازی فرزندان مورتا با عنوان انگلیسی Children of Morta بسیاری از بازیکنان خواستار عرضه‌ی نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی آن بودند. طبق جدیدترین اخبار بازی، دوبله‌ی فارسی بازی فرزندان مورتا آماده شده است و این نسخه از بازی هم‌اکنون در فروشگاه هیولا در دسترس کاربران قرار دارد.

داستان فرزندان مورتا به شرح زیر آمده است:

«زمانی‌ که نیروهای اهریمنی «فساد» به سرزمین «رئا» سرازیر می‌شوند، «نگهبانان کوهستان» باید برای مقابله با خصمی کهن با یکدیگر متحد شوند. اما... این قصه‌‌، قصه‌ی نجات جهان نیست. قصه‌‌ای است درباره‌ی درکنار هم قرار گرفتن، و در شرایط دشوار به یاری یکدیگر رفتن؛ قصه‌ای است برای آن‌ها که معنای ترس، تردید، و توامان ندای وجدان و وظیفه‌ را می‌شناسند. «فرزندان مورتا» داستان قهرمانانی است واقعی و در قالب یک خانواده، که با فائق آمدن بر ترس‌ها، تردید‌ها، و درنهایت خشم خود، در بزنگاهی تاریخی دربرابر نیرو‌هایی اهریمنی قد علم می‌کنند.»

شخصیت های بازی فرزندان مورتا در طرحی مفهومی

دوبله‌ی فارسی بازی فرزندان مورتا در مجموع واجد دو ساعت و بیست دقیقه صدای فارسی است. همچنین تا نیمه‌های بازی راویِ داستان زنده‌یاد احمد گنجی است و سپس صدای راوی داستان تغییر می‌کند. پس از درگذشت آقای گنجی در میانه‌ی پروسه‌ی دوبله، تیم تولید همکاری خود را با دوبلوری دیگر به‌نام نادر گهرسودی ادامه دادند. بازی فرزندان مورتا که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. 

فرزندان مورتا ساخته‌ی استودیو ایرانی ددمِگ در سبک روگ‌لایک و هک اند اسلش ساخته شده است. تیم تولید بازی فرزندان مورتا پیش از این بازی‌هایی نظیر شمشیر تاریکی، شمشیر تاریکی آخرین جنگاور، گرشاسپ گرز ثریت، گرشاسپ راز اژدها و خیابان‌های خونین را تولید کرده‌اند.

آیا شما کاربران زومجی منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی فارسی بازی فرزندان مورتا بوده‌اید؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟ 


منبع هیولا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده