نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷

فاش شدن تاریخ آغاز بتای Battlefield 2042

یکی از فعالان حوزه بازی به‌تازگی تاریخ آغاز بتای بازی Battlefield 2042 را فاش کرده و بر درستی ادعای خود نیز تاکید کرده است.

بازی Battlefield 2042 ساخته‌ی استودیو دایس یکی از بازی‌های ترند این روزها محسوب می‌شود. مدتی پیش بود که نسخه‌ی بتای بازی در فروشگاه‌های مایکروسافت و پلی استیشن دیده شد، بر همین اساس این انتظار ایجاد شد که در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز بتای نسخه جدید بتلفیلد باشیم. از طرفی نیز چند روز پیش یک خرده‌فروش ایتالیایی اعلام کرده بود بتای بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ از ۶ تا ۱۱ سپتامبر (۱۵ تا ۲۰ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042 و سرباز در حال پرواز

به‌تازگی، تام هندرسون، چهره شناخته‌شده‌ی حوزه بازی‌های ویدیویی که اخبار و اطلاعات مختلفی درباره بتلفیلد ۲۰۴۲ را پیش از معرفی رسمی بازی فاش کرده بود، درباره زمان آغاز بتای بتلفیلد ۲۰۴۲ نیز صحبت کرده است. تام هندرسون با انتشار توییتی ادعا کرد بتای بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز خواهد شد. او برای تاکید بر صحت ادعای خود همچنین گفت اگر این خبر درست از آب درنیاید، به ده نفر از کسانی که توییت مذکور را ری‌توییت کرده‌اند، نفری یک بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ خواهد داد. الکترونیک آرتز و دایس تاکنون نسبت به ادعای تام هندرسون واکنشی نشان نداده‌اند.

بنابر اطلاعات به‌دست رسیده‌ی پیشین، پری‌لود بتای بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ از امروز آغاز می‌شود و بتای بازی نیز از ۱۵ تا ۲۰ شهریور در دسترس قرار خواهد گرفت. حال باید دید بتای بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ سرانجام در چه تاریخی از راه می‌رسد. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ مدتی پیش معرفی شد و سپس اولین تریلر گیم‌پلی آن در E3 به نمایش درآمد. بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. 

آیا نسخه‌ی جدید بتلفیلد یکی از بازی‌های موردانتظار شما کاربران زومجی محسوب می‌شود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده