// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹

اضافه شدن ۵ بازی فاینال فانتزی به سرویس پلی استیشن Now

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی اعلام کرد که طی هفته‌های آتی و در تاریخ‌های مشخص، به ترتیب پنج بازی از مجموعه‌ی فاینال فانتزی به آرشیو سرویس PlayStation Now می‌پیوندند.

فاینال فانتزی جایگاه قابل توجهی در میان بازی‌های سبک نقش‌آفرینی دارد و همچنان بسیاری از گیمرها عاشق نسخه‌های گوناگون آن هستند. شرکت سونی اعلام کرد که مطابق جدول زمانی پایین، پنج بازی از این مجموعه به آرشیو پلی استیشن Now می‌پیوندند. همان‌طور که احتمالا خودتان می‌دانید، همواره تنها درصد بسیار محدودی از بازی‌های حاضر در پلی استیشن Now را آثاری تشکیل می‌دهند که قرار است در تاریخ مشخص این سرویس را ترک کنند. پلی استیشن Now حدودا ۸۰۰ بازی ویدیویی را در خود جا داده است و اکثر بازی‌ها به‌صورت دائمی در آرشیو متنوع آن قرار می‌گیرند.

  • بازی Final Fantasy VII کلاسیک: هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور)
  • بازی Final Fantasy VIII Remastered: پنجم اکتبر (۱۳ مهر)
  • بازی Final Fantasy IX: دوم نوامبر (۱۱ آبان)
  • بازی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster : هفتم دسامبر (۱۶ آذر)
  • بازی Final Fantasy XII The Zodiac Age: چهارم ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی)

روی PC فقط می‌توانید با اجرای استریم‌محور/اینترنتی مشغول تجربه‌ی بازی‌های PS Now شوید. اما روی کنسول PS4 و پلی استیشن 5 سونی همزمان با دسترسی داشتن به آن گزینه، می‌توانید بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در PS Now را دانلود کنید؛ تا بتوانید سراغ اجرای آفلاین آن‌ها بروید و نیازی به استریم با سرعت بالای اینترنت نداشته باشید. حدودا ۳۰۰ بازی ویدیویی حاضر در پلی استیشن Now متعلق به پلتفرم پلی استیشن 4 هستند و به همین خاطر به‌راحتی و بدون مشکل روی کنسول PS4 و کنسول PS5 دانلود و اجرا می‌شوند. صدها بازی کنسول PS2 و کنسول PS3 هم در آرشیو PS Now وجود دارند که برای تجربه‌ی آن‌ها روی هر سه پلتفرم (کامپیوتر، PS4 و PS5) فقط می‌توان سراغ استریم رفت.

پنج بازی فاینال فانتزی اسکوئر انیکس روی پلی استیشن Now

هر پنج بازی Final Fantasy نام‌برده که به پلی استیشن Now اضافه می‌شوند، قابلیت دانلود و اجرای آفلاین روی کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را دارند. همچنین آن‌ها به‌صورت دائمی به PS Now اضافه می‌شوند؛ نه اینکه زمانی برای جدایی آن‌ها از این سرویس مشخص شده باشد. سونی طی ماه‌های اخیر تحت مدیریت جیم رایان به مراتب بیشتر از گذشته به پلی استیشن Now توجه نشان داده است. راستی به یاد داشته باشید که اگر مشترک پلی استیشن Now هستید، برای تجربه‌ی بخش آنلاین هرکدام از بازی‌های حاضر در این سرویس سونی به هیچ عنوان نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارید.

هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی پلی استیشن Now دقیقا ۵۹.۹۹ دلار است

اکنون از بین حدودا ۸۰۰ بازی حاضر در پلی استیشن Now، تنها ۸ بازی هستند که در زمان مشخص‌شده این سرویس را ترک خواهند کرد؛ بازی Streets of Rage 4، بازی Borderlands 3، بازی Judgment، بازی Slay the Spire، بازی World War Z، بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition، بازی NieR: Automata و بازی Red Dead Redemption 2. پس اگر مشترک پلی استیشن Now هستید و قصد تجربه‌ی هرکدام از این بازی‌ها را دارید، دقت کنید که زمان خود برای تجربه و به پایان رساندن آن‌ها با اشتراک PS Now را از دست ندهید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده