// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

Final Fantasy 13 و پنج بازی دیگر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شدند

مایکروسافت به‌تازگی فهرست بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم پس را منتشر کرده و در جریان آن شاهد اضافه شدن Final Fantasy 13 هستیم.

با شروع ماه جدید میلادی، مایکروسافت فهرست جدید بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس را معرفی می‌کند که در طول ماه، راهی پلتفرم‌های ایکس باکس، سرویس ابری ایکس کلاود و همچنین کامپیوتر می‌شوند. 

حال در ابتدای ماه سپتامبر قرار داریم و مایکروسافت فهرست بازی‌های این ماه را در دسترس قرار داده است. علاقه‌مندان به سری Final Fantasy می‌توانند به‌سراغ بازی Final Fantasy 13 بروند که برای کنسول و کامپیوتر عرضه می‌شود. این در حالی است که Crown Trick هم می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های روگ‌لایت با نبردهای نوبتی باشد. دو بازی ذکر شده به‌همراه Craftopia، Signs of the Sojourner و Surgeon Simulator 2، امروز در دسترس قرار می‌گیرند. 

در ادامه مشخص شده که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه (۹ سپتامبر) شاهد در دسترس قرار گرفتن بازی سروایول Breathedge و Nuclear Throne برای تمامی پتلفرم‌های ایکس باکس گیم پس هستیم. همچنین بازی ماجراجویی و پلتفرمینگ Beethoven & Dinosaur و The Artful Escape هم در همین روز روی سرویس گیم پس قرار می‌گیرند.

بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۲۱ سرویس ایکس باکس گیم پس

جدا از موارد ذکر شده، در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) بازی Red Dead Online از سرویس ایکس باکس گیم پس خارج می‌شود. در زیر هم می‌توانید فهرست سایر بازی‌هایی را که در تاریخ ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) از این سرویس خارج می‌شوند، مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

  • Company of Heroes 2 - کامپیوتر
  • Disgaea 4 - کامپیوتر 
  • Forza Motorsport 7 - سرویس ابری - کنسول و کامپیوتر
  • Hotshot Racing - سرویس ابری و کامپیوتر
  • The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics - سرویس ابری - کامپیوتر و کنسول
  • Thronebreaker: The Witcher Tales - سرویس ابری - کنسول


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده