نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸

اعتراض یک طرفدار در برنامه‌ای تلویزیونی بابت سکوت راک استار برای GTA 6

یک گیمر معترض با به هم ریختن یک برنامه‌ی تلویزیونی مشهور در آلمان، از آنتن زنده استفاده کرده تا از وضعیت GTA 6 و زمان انتشار آن سؤال کند.

«Schlag den Star» نام یک برنامه تلویزیونی مشهور در آلمان است که به دنیای بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد. این نمایش شنبه شب‌ها از تلویزیون پخش شده و برنامه‌های مفرحی را برای علاقه‌مندان به دنیای بازی ارائه می‌کند. اما این هفته اتفاق عجیبی در خلال این برنامه‌ی زنده رخ داده و یکی از تماشگران حاضر در استودیو که خود را «Taser» معرفی می‌کند، صحبت‌های مجری برنامه با شرکت کننده را قطع کرده و می‌گوید که «من دوست دارم بدانم که پس این GTA 6 کجاست؟ من هشت ساله که منتظر GTA 6 هستم و هنوز خبری از آن به‌دست ما نرسیده است.»

التون (Elton)، مجری این برنامه که از کمدین‌های مشهور آلمانی است به این شخص پاسخ داده که هیچ چیزی از GTA 6 نمی‌داند و این مسئله اصلاً به او ارتباطی ندارد. التون که هم در زمینه اجرا و هم صداپیشگی سابقه‌ی زیادی دارد، در دوبله‌ی آلمانی بازی Halo 3 نیز صداپیشگی کرده و ظاهراً Taser هم تصور می‌کرده که شاید او اطلاعاتی از بازی بعدی Grand Theft Auto داشته باشد. التون و Evelyn Maria Burdecki، مهمان برنامه هردو از حضور ناگهانی Taser در برنامه غافلگیر شدند اما کاملاً حرفه‌ای با این اتفاق برخورد کرده و آرامش خود را حفظ کردند تا اینکه مأموران حراست او را به خارج از صحنه هدایت کردند.

ورود طرفدار GTA 6 به برنامه تلویزیونی

بوردکی در ادامه از مجری برنامه می‌پرسد: « GTA 6 یک بازی کامپیوتریه، درسته؟» سپس Taser قبل از اینکه محل دوربین را پیدا کند تا ظاهراً سؤال خود را مستقیم از راک استار بپرسد، به او پاسخ می‌دهد که «دقیقاً!»

انگار بی‌خبری و استرس از اینکه بالاخره کی قرار است GTA 6 را ببینیم باعث شده تا Taser پیش خود فکر کند شاید یک مجری کمدین آلمانی در برنامه‌ی Schlag den Star چیزی از این بازی بداند. شاید این اتفاق خیلی عجیب به نظر برسد اما Taser تا حدودی هم حق دارد، چراکه واقعاً مدت زیادی است که برنامه‌های راک استار برای قسمت بعدی مجموعه‌ی محبوب Grand Theft Auto چیزی نشنیدیم و هرچیزی هم بوده در حد شایعه و درز اطلاعات از منابع غیررسمی بوده است.

هفته‌ی گذشته دیو جکسن، بازیگر و صداپیشه استرالیایی در فیسبوک از نقش خود به‌عنوان یکی از کاراکترهای بازی جدید GTA به نام Captain McClane خبر داد. او در ادامه توضیح داده که هنوز مطمئن نیست که آیا این بازی همان GTA VI است یا مربوط‌به فصل منتشر نشده‌ای از GTA 5 و GTA online است.

در ماه‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره GTA 6 بیشتر و بیشتر شده و اطلاعاتی که به‌تازگی فاش شده نیز نشان می‌دهد که این بازی در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۵ منتشر شده و شامل یک نقشه‌ی درحال گسترش مانند فورتنایت خواهد بود.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده