نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

احتمال عرضه Disco Elysium: The Final Cut برای پلتفرم های جدید

سازمان PEGI رده‌بندی بازی Disco Elysium: The Final Cut را اعلام کرده است. این بازی احتمالا برای چند پلتفرم جدید منتشر می‌شود.

بازی Disco Elysium: The Final Cut بار اول برای پی سی عرضه شد که محتوای بیشتری به‌آن اضافه کرد. بعدا این بازی باعنوان Final Cut دراختیار کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 هم قرار گرفت. حالا قرار است نسخه Final Cut برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود.

اخیرا PEGI رده‌بندی سنی Disco Elysium: The Final Cut را برای پلتفرم‌های جدید اعلام کرده است. با‌توجه‌به اعلام رده‌بندی سنی بازی انتظار می‌رود زمان عرضه آن نزدیک باشد یا حداقل تاریخ انتشار آن به‌زودی مشخص شود. PEGI بازی Disco Elysium: The Final Cut را برای مخاطبان بزرگسال مناسب می‌داند. این سازمان توضیحاتی را درباره این موضوع منتشر کرده که در ادامه قرار گرفته است. در ادامه بخشی از توضیحات درج شده در صفحه رده‌بندی سنی را می‌خوانیم:

مسائل مربوط‌ به محتوا: خشونت بازی شامل مبارزات تن‌به‌تن است. در بخشی از بازی یک پسر جوان مشت می‌خورد و به‌زمین می‌افتد. خشونت واقع‌گرایانه است. مصرف موادمخدر و دارو‌های کنترل‌شده به‌نمایش گذاشته می‌شود و به‌آثار مثبت مصرف آن‌ها اشاره می‌شود. همچنین در ازای مصرف آن‌ها به‌بازیکن XP جایزه داده می‌شود. مصرف تنباکو و الکل نمایش داده می‌شود. در بازی از کلمات نامناسب و ناهنجار استفاده می‌شود.

مسائل ثانویه: بازی به‌خودکشی اشاره می‌کند و آن‌را به‌تصویر می‌کشد. در بخشی از بازی یک زن از اسلحه برای خودکشی استفاده می‌کند که شامل جلوه‌های ویژه خون می‌شود.

بازی Disco Elysium: The Final Cut در سبک RPG قرار دارد و استودیو ZA/UM آن‌را ساخته است. این بازی که مورد‌تحسین منتقدان قرار گرفته است در زمان عرضه شامل مشکلات و باگ‌هایی بود که بعدا با آپدیت‌ها برطرف شدند.

نظر شما درباره‌ی رده‌بندی اعلام‌شده برای این بازی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع Twisted Voxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده